Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیشنهاد جذاب یونایتد به مهاجم گُلزن اینترمیلان

© REUTERS / ALBERTO LINGRIAإنتر ميلان
إنتر ميلان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.05.2022
عضو شوید
باشگاه منچستریونایتد می‌خواهد آنتونی مارسیال به علاوه 42 میلیون یورو را با لائوتارو مارتینز مهاجم آرجانتینی اینترمیلان معاوضه کند.
به گزارش اسپوتنیک، لائوتارو مارتینز، در این فصل در اینتر در فرم بسیار خوبی قرار داشته و در 32 بازی در رقابت‌های سری‌آ 17 گل به ثمر رسانده است. در دو فصل قبل، او همکاری موفقی با روملو لوکاکو، مهاجم سابق منچستریونایتد و فعلی چلسی داشت و فصل گذشته عنوان قهرمانی لیگ ایتالیا را به دست آورد.
با رفتن لوکاکو به لندن، به لائوتارو نقش بیشتری به عنوان تنها مهاجم نوک داده شد و او به بهترین شکل ممکن پاسخ این اعتماد را داد و همین مسئله سبب شد تا بارسلونا، آرسنال و منچستریونایتد به فکر جذب وی باشند.
در این میان یونایتد شانس بیشتری نسبت به رقبأ دارد زیرا از لحاظ مالی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد. به گفته مارکو بارزاقی، روزنامه نگار ایتالیایی، شیاطین سرخ پیشنهاد 42 میلیون پوند و مارسیال را برای جذب مهاجم اینتر ارائه داده‌اند و امیدوار اند این پیشنهاد از سوی مدافع قهرمانی سری‌آ پذیرفته شود.
مارتینز در اینتر در 177 بازی 70 گل برای اینترمیلان به ثمر رسانده است و مدیران یونایتد از همین رو وی را به عنوان جانشین کاوانی در نظر گرفته‌اند که در پایان فصل جدا خواهد شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала