جبهه مقاومت: فرمانده "شکرالله اندرابی" در نبرد رویارو با طالبان هراس‌افکن شهید شد

© nationalresistanceجبهه مقاومت: فرمانده "شکرالله اندرابی" در نبرد رویارو با طالبان هراس‌افکن شهید شد
جبهه مقاومت: فرمانده شکرالله اندرابی در نبرد رویارو با طالبان هراس‌افکن شهید شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.05.2022
عضو شوید
جبهه مقاومت ملی افغانستان از جان باختن یکتن از فرماندهان این جبهه در درگیری با جنگجویان گروه طالبان خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، جبهه مقاومت ملی افغانستان با نشر خبرنامه ای نوشته است: شکرالله اندرابی فرمانده دلیر جبهه‌‌ی مقاومت ملی افغانستان، در درگیری با گروه سفاک طالبان، جام شهادت نوشید. این درگیری در روستای "کاسه‌تراش" اندراب، سه‌شنبه‌شب رخ داد.
این جبهه افزوده است، که فرمانده "شکرالله اندرابی" به مناسبت عیدِ فطر به دیدن خانواده‌اش رفته بود که از سوی "قطعه سرخ" طالبان محاصره شد. خانواده‌ی وی در منطقه‌ی صفری که در آن نه نیروهای جبهه‌ی مقاومت ملی حضور جنگی دارد و نه طالبان، بودوباش دارند.
جبهه مقاومت در اندراب - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.05.2022
جبهۀ مقاومت: هشت تن از نیروهای ط‌البان در اندراب کشته شدند
این جبهه در ادامه نوشته است، که "شکرالله اندرابی" به تنهایی در برابر قطعه‌ی سرخ طالبان ایستاد و تا آخرین قطره‌ی خون رزمید و تسلیم نشد.
در پایان خبرنامه جبهه مقاومت آمده است، که شهادت فرمانده "شکرالله اندرابی" و مقاومت‌گران دیگر تنها یک حادثه‌‌‌ی عادی نیست؛ بلکه پیروز بدر شدن از آزمون بزرگی‌ست برای نهادینه‌ سازی آزادی و عدالت که تاریخ و نسل‌های آینده‌ی کشور، ایثارگری چنین قهرمان‌هایی را هرگز فراموش نخواهد کرد.
یادآوری می کنیم، که بزرگترین چالش گروه طالبان اکنون نیروهای جبهه مقاومت اندراب است، که چند بار این نیروها در اندراب جنگجویان گروه طالبان را شکسته داده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала