Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دی‌بروین تعیین کننده‌ترین ستاره برای سیتی + عکس

© REUTERS / Phil Noble Кевин Де Брейне во время матча "Манчестер Сити" – "Манчестер Юнайтед"
Кевин Де Брейне во время матча Манчестер Сити – Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.05.2022
عضو شوید
عملکرد کوین دی‌بروین برای منچسترسیتی در بازی امشب می‌تواند تعیین کننده باشد و او رهبری خط دفاعی سیتی را بر عهده خواهد داشت.
به گزارش اسپوتنیک؛ کوین دی‌بروین هافبک بلجیمی منچسترسیتی در حساس‌ترین مقطع فصل باید به داد این تیم برسد زیرا او با قاطع‌ترین حرکات‌اش در خط میانی و حمله چشم نوازی می‌کند.
این‌که دی بروین یکی از بزرگ‌ترین تهدیدهای منچسترسیتی در برنابئو خواهد بود شکی نیست و داده‌ها این ارزیابی را تایید می‌کنند.
بر اساس هوش مصنوعی توسعه یافته توسط Olocip با داده‌های مربوط به عملکرد این بازیکن در لیگ برتر، هافبک بلجیمی بازیکنی است که اقداماتش برای تیم پپ گواردیولا تعیین کننده‌ترین است.
دی بروین 30 ساله در اوج دوران حرفه‌ای خود به بلوغ فوتبالی می‌رسد. اقدامات او به ازای هر 90 دقیقه حضور در زمین، نرخ 0.60 ایجاد می‌کند. به عبارت دیگر، حضور او در بازی هر 150 دقیقه یک گل برای سیتی به همراه دارد.
در واقع او در بهترین لحظه گلزنی دوران حرفه‌ای خود نیز قرار دارد. او در لیگ انگلیس در این فصل به طور میانگین هر 168 دقیقه یک گل زده و برخلاف دوره‌های قبلی، او بیشتر یک بازیکن تمام کننده است (11 گل در مسابقات قهرمانی انگلیس به ثمر رسانده) تا یک پاسور و کمک کننده (6 پاس گل).
مقدار امتیازگیری وی طبق هوش مصنوعی 12.2 است. برخی از اعداد که او را به عنوان دومین بازیکن با بیشترین تأثیر در تیم آبی آسمانی قرار می‌دهد، تنها کمی از لاپورته (12.27) پیشی گرفته است. بخشی از بازی که دی بروین در آن تفاوت ایجاد می‌کند، سهم تهاجمی او است، جایی‌که او میانگین ارزش 0.37 در هر بازی تولید می‌کند. در مجموع این فصل در لیگ برتر، اقدامات او در خط حمله ارزش 7.57 را ایجاد کرده و تنها سون هیونگ‌-مین (تاتنهام) با ارزش 11.59 او را در رقابت شکست می‌دهد.
دی بروین سومین بازیکن سیتی است که با فُرم بهتری به بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا می‌رسد. میانگین امتیاز او در مسابقات برتر در ماه گذشته 7.07 است. ارزش‌یابی که در آن گابریل ژسوس (7.94) و رودری (7.12) بهترین نمره را کسب کردند.
هوش مصنوعی ارزیابی خود را بر اساس کیفیت اقدامات انجام می‌دهد و نه تنها بر تعداد دفعاتی که یک بازیکن در بازی دخالت می‌کند. آنچه در نظر می‌گیرد ارزش اقداماتی است که بر اساس تغییرات احتمال به ثمر رساندن یا دریافت گل هنگام انجام آن اقدامات اندازه گیری می‌شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала