Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیرچشمی رئال به درخشش 4 بازیکن تا رسیدن به فینال

© REUTERS / Juan Medinaرئال مادرید
رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.05.2022
عضو شوید
تیم رئال مادرید می‌تواند حضورش در فینال لیگ قهرمانان را به یک شرط می‌تواند قطعی بسازد که 4 مهاجم مدنظر این تیم در فرم خوبی باشند.
به گزارش اسپوتنیک؛ رئال مادرید برای غلبه بر منچسترسیتی در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا نیاز به گلزنی مهاجمان‌اش دارد که توانایی این کار را دارند.
کریم بنزما (42)، وینیسیوس (18)، مارکو آسنسیو (12) و رودریگو (6) کمتر از 78 گل تا کنون به ثمر رسانده‌اند و 4 مهاجم اصلی کارلو آنچلوتی به شمار می‌روند.
رئال امید دارد که این مهاجمان شب جادویی دیگری را در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو رقم بزنند و به تیم کمک کنند تا به فینال دیگری از لیگ قهرمانان اروپا برسد که در 9 سال پسین پنجمین فینال آنها به شمار می‌رود. (2014، 2016، 2017 و 2018)
منچسترسیتی توانایی گل‌زنی بازیکنان تیم اسپانیایی را به خوبی می‌داند زیرا تیم گواردیولا با وجود تسلط بر بازی تقریباً از ابتدا تا انتها، سه گل در ورزشگاه اتحاد دریافت کرد.
گلزنی رئال کلید تقریباً رسیدن به فینال در پاریس است: آنها سه گل به پی‌اس‌جی؛ 5 گل به چلسی و سه گل به سیتی زده‌اند. این 11 گل در 5 بازی حذفی رقم خورده که تاکنون انجام شده و 10 گل خورده را جبران می‌کند.
بنزما و وینیسیوس
در مقابل سیتی، تمرکز روی بنزما و وینیسیوس بیشتر خواهد بود چون آنها 60 گل به ثمر رسانده‌اند.
آنها دو بازیکن اصلی هجومی و دو گلزن برتر رئال مادرید هستند. بنزما تاکنون 42 گل زده که 14 تای آن در لیگ قهرمانان اروپا بوده است.
فصل او فوق العاده بوده و نیمی از شانس رئال برای رسیدن به فینال به توانایی او در گلزنی بستگی دارد. بنزما تنها دو گل فاصله دارد تا با 323 گل رائول برابری کند و به دومین گلزن برتر تاریخ باشگاه تبدیل شود.
وینیسیوس بهترین شریک این مهاجم فرانسوی است. او 18 گل زده اما 12 پاس گل و پنج پنالتی زده است.
آنها همراه با بنزما، شیک‌ترین زوج اروپا را تشکیل می‌دهند و پس از قهرمانی در لالیگا، به دنبال تاج گذاری فصل با فینال لیگ قهرمانان هستند.
رودریگو و آسنسیو
دو مُهاجم دیگر آنچلوتی رودریگو و آسنسیو هستند. 12 گل دومی و شش گل رودریگو آنها را در مجموع به رقم 20 گل نزدیک می‌کند.
توپخانه هجومی رئال مادرید در شروع فصل با حضور گرت بیل، ادن هازارد، لوکا یوویچ و ماریانو قدرت شلیک بیشتری داشت.
با این حال، همه چیز روی چهار مُهاجم مورد اعتماد آنچلوتی متمرکز شده است. چهار تیم دیگر به سختی مورد استفاده قرار گرفته‌اند و تنها سه گل بین آنها به ثمر رسانده‌اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала