سی‌آی‌ای برای استخدام "جاسوسان" روسی زبان دستورالعمل منتشر کرد

© AP Photo / Carolyn Kasterاستخدام اجیران امریکایی برای قتل سیاستمداران در شرق نزدیک
استخدام اجیران امریکایی برای قتل سیاستمداران در شرق نزدیک  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.05.2022
عضو شوید
سازمان جاسوسی آمریکا "سی‌آی‌ای" دستورالعملی را به زبان روسی برای برقراری ارتباط پیمانکاران خارجی جهت استخدام شدن با اطلاعات آمریکا ایجاد کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، روزنامه The Washington Post نوشت: کارمندان آژانس اطلاعات مرکزی (سی‌آی‌ای) دستورالعمل هایی را به زبان روسی در مورد برقراری ارتباط با اطلاعات ایالات متحده منتشر کردند.
این دستورالعمل نحوه تماس آنلاین با اطلاعات آمریکا را توضیح می دهد. متخصصان سی‌آی‌ای انتظار دارند که هنگام استفاده از روش های توصیف شده، شناسایی چنین تماس هایی برای سرویس های ویژه روسیه دشوارتر خواهد بود. به طور خاص، از مردم خواسته می شود نام، کشور محل سکونت و دسترسی آنها به "اطلاعات مورد علاقه" برای مدیریت را فاش کنند.
بدین ترتیب این سازمان امیدوار است که بتواند "جاسوسان را استخدام و اسرار را کشف کند"، از جمله در پس زمینه عملیات ویژه روسیه.
سخنگوی این آژانس گفت: "روس‌های نگران سعی در تعامل" با سی‌آی‌ای دارند، بنابراین مقامات می‌خواهند "راه امنی" برای برقراری ارتباطات ارائه کنند. کارمند سابق این وزارتخانه گفت، طرف آمریکایی معتقد است که تلاش برای برقراری ارتباط آنلاین با نامزدهای استخدام امن تر از سفارت ایالات متحده در روسیه است.
پیش از این، شبکه سی‌ان‌ان گفته بود که سازمان‌های اطلاعاتی غربی مستقیماً با ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، در حال جنگ روانی برای اوکراین هستند. به ویژه، ایالات متحده و متحدان از روش های روانی جنگ اطلاعاتی هنگام پوشش عملیات ویژه در اوکراین استفاده می کنند.
گفتنی است در 24 فبروری، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، در یک سخنرانی تلویزیونی، آغاز عملیات نظامی ویژه برای دفاع از جمهوری های دونباس را که در اوایل همان هفته رسماً به رسمیت شناخته شده بود، اعلام کرد. رئیس جمهور روسیه از نیروهای اوکراینی خواست سلاح‌های خود را زمین بگذارند و به خانه‌های خود بروند.
مسکو به صراحت اعلام کرده است که هیچ طرح اشغالگری ندارد و هدف این عملیات حفاظت از غیرنظامیان دونباس در برابر نسل کشی و غیر نظامی کردن و نازی زدایی در اوکراین است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала