شویگو: نیروهای اوکراینی در "آزوف استال" در همه جهات محاصره شدند

© Sputnik / Ministry of Defence of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر Министр обороны РФ Сергей Шойгу
Министр обороны РФ Сергей Шойгу  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.05.2022
عضو شوید
وزیر دفاع روسیه: نیروهای اوکراینی در محوطه کارخانه فولاد "آزوف استال" تحت محاصره کامل نیروهای روسیه هستند.
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه اظهار داشت، شهر ماریوپل، تحت کنترل ارتش روسیه است و نیروهای اوکراینی در محوطه کارخانه فولاد "آزوف استال" تحت محاصره کامل نیروهای روس هستند.
شویگو گفت: "بر اساس دستورات فرماندهی کل قوا، باقی مانده شبه نظامیان مستقر در منطقه صنعتی کارخانه آزوف استال در تمام محدوده این قلمرو محاصره شده اند. پیشنهادهای مکرر به ملی گرایان مبنی بر آزادی غیرنظامیان و تسلیم شدن با تضمین نجات جان آنها و رفتار شایسته مطابق با موازین حقوق بین الملل توسط آنها نادیده گرفته شد."
وی همچنین افزود، نیروهای مسلح روسیه با همکاری لوهانسک و دونتسک مناطق بیشتری را در این دو منطقه تحت کنترل می گیرند.
وزیر دفاع روسیه ادامه داد: "ایالات متحده و متحدانش در ناتو همچنان به ارسال سلاح به اوکراین ادامه می دهند. متذکر می شوم که هرگونه حمل سلاح یا مواد لازم برای نیازهای نیروهای مسلح اوکراین توسط ناتو از نظر ما به عنوان یک هدف قانونی برای انهدام در نظر گرفته می شود."
سرگئی شویگو: هفته‌گذشته از 3 حمله کیمیاوی در سوریه جلوگیری شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.03.2018
سرگئی شویگو: هفته‌گذشته از 3 حمله کیمیاوی در سوریه جلوگیری شد
گفتنی است در 24 فبروری، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، در یک سخنرانی تلویزیونی، آغاز عملیات نظامی ویژه برای دفاع از جمهوری های دونباس را که در اوایل همان هفته رسماً به رسمیت شناخته شده بود، اعلام کرد. رئیس جمهور روسیه از نیروهای اوکراینی خواست سلاح‌های خود را زمین بگذارند و به خانه‌های خود بروند.
از آن زمان کشورهای غربی فشار تحریم‌ها بر روسیه را افزایش داده‌اند و تعدادی از بانک‌ های روسیه را تحریم کرده و تعدادی از مقامات ارشد روسیه را در لیست سیاه قرار داده‌اند و دارایی‌ های آنها را در خارج از کشور مسدود کرده‌اند.
مسکو به صراحت اعلام کرده است که هیچ طرح اشغالگری ندارد و هدف این عملیات حفاظت از غیرنظامیان دونباس در برابر نسل کشی و غیر نظامی کردن و نازی زدایی در اوکراین است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала