Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

عکسی که نشان میدهد "امباپه" آماده خروج از "پاریس" است

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر امباپه
امباپه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.05.2022
عضو شوید
عکس تاره ای نشان میدهد که کیلیان امباپه تصمیمش را برای جدایی از پی اس جی نهایی کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، کیلیان امباپه یکی از ستاره های مد نظر رئال مادرید در تابستان پیش رو است. انتقالی که به باور بسیاری سرانجام تحقق پیدا خواهد کرد و پس از دو فصل تلاش و رایزنی، رئال مادرید این ستاره ملی پوش پاریسی ها را به خدمت خواهد گرفت.
امباپه که بعنوان بازیکن آزاد از جمع پاریسی ها جدا خواهد شد، بارها از سوی مدیران پی اس جی تحت فشار برای تمدید قرار گرفته است، اما ظاهرا پول زیاد، چک سفید و مبالغ پیشنهادی وسوسه کننده هم تاثیری روی تصمیم او نگذاشته است.
این عکس که توسط دوست نزدیک امباپه در صفحات اجتماعی پست شده و دست به دست میچرخد، نشان میدهد که امباپه لوازم شخصی، افتخارات، کاپ و روزنامه هایی که در مورد او خبر نوشته اند را جمع کرده است و آماده است نخلیه خانه اش در پاریس است.
امروز "اورا ایتو"، هنرمند و طراح معروف اهل پاریس است که با امباپه نیز رفاقت دارد. عکس بالا زمانی که توسط او در صفحات اجتماعی منتشر شد، اینکه امباپه تصمیمش را برای خروج از جمع پاریسی ها گرفته است را مسجل میکند. روی کارتن هایی که لوازم امباپه در آن جمع شده است، اسم کمپانی Shurgard Self-Storage که یک شرکت برای انتقال لوازم خانه است دیده میشود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала