Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فیوری بازنشسته شود کمربند قهرمانی جهان را از دست می‌دهد

© REUTERS / Joe Camporeale/USA TODAY SportsБоксер Тайсон Фьюри после победы на поединке против Деонтея Уайлдера в Лас-Вегасе
Боксер Тайсон Фьюри после победы на поединке против Деонтея Уайлдера в Лас-Вегасе  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.05.2022
عضو شوید
تایسون فیوری قهرمان سنگین وزن جهان بر سر حذف عنوان یاد شده با رییس WBC مذاکره می‌کند.
به گزارش اسپوتنیک؛ تایسون فیوری تحت فشار است تا در مورد حذف عنوان قهرمانی جهان خود تصمیم بگیرد چون مائوریسیو سلیمان رئیس سازمان WBC قرار است با این مرد تماس بگیرد و در مورد برنامه‌ی بازنشستگی این بوکسور بداند.
فیوری اخیراً در روند ششم مسابقه برابر دیلیان وایت به برتری رسید و با حفظ کمربند قهرمانی؛ پس مبارزه اعلام کرد که برای بازنشستگی آماده می‌شود. حالا در صورتی که وی چنین تصمیمی بگیرد، مجبور خواهد شد کمربند قهرمانی خود را از دست بدهد و با آن هر شانسی برای مبارزه با برنده مسابقه مجدد آنتونی جاشوا و الکساندر اوسیک را از دست خواهد داد.

مائوریسیو سلیمان رئیس WBC به اسکای اسپورت گفت: "سازمانWBC با تایسون فیوری و مدیرانش در مورد برنامه‌های آینده او در هفته آینده ارتباط برقرار خواهد کرد. ما حاضریم از او در هر تصمیمی حمایت کنیم. اگر تصمیم به بازنشستگی بگیرد WBC به طور کامل از او حمایت خواهد کرد. این رویای ما است که ببینیم مبارزان با چنین عظمتی بازنشسته می‌شوند. قهرمان شکست ناپذیر، از نظر مالی محافظت شده با خانواده‌ای دوست داشتنی و آینده‌ای عالی در خارج از رینگ. من بسیار خوشحال و راضی هستم اگر این تصمیم نهایی او باشد و به طور کامل از او حمایت کنم و تا آخر عمر به او نزدیک خواهم بود."

قبلاً ادعا شده بود که WBC چندین هفته به فیوری فرصت می‌دهد تا بدون دفاع از عنوان اجباری در مورد آینده‌اش فکر کند. با این حال سلیمان احتمالاً در این هفته هر تصمیمی را اتخاذ خواهد کرد و فیوری برای یک استراحت کوتاه به لاس‌وگاس پرواز خواهد نمود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала