اعلام تاریخ گشایش دهلیزهای بشردوستانه از سوی وزارت دفاع روسیه در آزوف استال

© Sputnik / Valery Melnikov /  مراجعه به بانک تصاویر Женщина несет баклажку с питьевой водой на одной из улиц в Мариуполе
Женщина несет баклажку с питьевой водой на одной из улиц в Мариуполе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.05.2022
عضو شوید
در روزهای 5 تا 7 می، نیروهای مسلح روسیه یک دهلیز بشردوستانه را برای تخلیه غیرنظامیان از آزوف استال باز خواهند کرد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه از گشایش یک دهلیز بشردوستانه برای تخلیه غیرنظامیان از قلمرو کارخانه آزوف استال در ماریوپول از 5 تا 7 می خبر داد.
بر پایه تصمیم رهبری فدراسیون روسیه، بر پایه اصول انسانی، نیروهای مسلح روسیه از ساعت 08:00 تا 18:00 (به وقت مسکو) در روزهای 5، 6 و 7 می 2022 یک دهلیز بشردوستانه را باز می کنند. قلمرو کارخانه متالورژی آزوفستال برای تخلیه افراد غیرنظامی (کارکنان، زنان و کودکان) که حضور آنها در تاسیسات زیرزمینی کارخانه بار دیگر از سوی مقام های کیف اعلام شده است.
С территорий, прилегающих к Азовстали, выехали автобусы с 40 беженцами - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.05.2022
بیانیه وزارت دفاع روسیه درباره تخلیه غیرنظامیان از آزوف استال
این وزارت خاطرنشان شده است، که در مدت زمان مشخص شده، نیروهای مسلح فدراسیون روسیه و تشکیلات دونتسک به طور یک جانبه تمام نبردها را متوقف می کنند و پس از آن واحدها را به فاصله ایمن خارج می کنند. ارتش درگیر تضمین خروج غیرنظامیان از هر جهت، هم به قلمرو فدراسیون روسیه و هم به مناطق تحت کنترل کیف خواهد بود.
پیش از این، رادیو اسپوتنیک گزارش داده بود که کیف صدها غیرنظامی را که در قلمرو آزوف استال که زندانی شده بودند، شمارش کرده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала