امریکا تسلیحاتی را که 16 سال پیش از رده خارج شده بود به اوکراین می‌دهد

© Screenshot: Military-Database/YouTubeУчений американской армии в Германии, на которых бронетранспортеры M113 имитируют танк Т-72Б3
Учений американской армии в Германии, на которых бронетранспортеры M113 имитируют танк Т-72Б3 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.05.2022
عضو شوید
دیفنس‌نیوز گزارش داد که حداقل پنج ایالت امریکا آمادگی خود را برای تامین نفربرهای زرهی ام113 منسوخ شده به اوکراین ابراز کرده‌اند.
به گزارش اسپوتنیک، طبق گزارش، فرمانداران ایالت‌های ایندیانا، میزوری، کارولینای شمالی، اوهایو و ویرجینیای غربی، در پاسخ به درخواست وزارت دفاع امریکا یا پنتاگون، اعلام کردند که آماده ارائه نفربر زرهی به طرف اوکراینی هستند که از رده پنتاگون 16 سال پیش خارج شده اند.
به گفته "جان گوهین"، نماینده انجمن گارد ملی امریکا، از این نوع تجهیزات در جنگ ویتنام استفاده می‌شد. او توضیح داد که وزن ام113 کمی کمتر از تانک آبرامز است و برای جنگ در "بهار بارانی و گل و آلود" عالی است.
گوهین گفت: شما به مانور در میدان جنگ نیاز دارید و مانور محافظت شده حتی بهتر است.
مایک دی واین، فرماندار اوهایو اعلام کرده است که ایالت او چیزی بیش از ام113 را به کی‌یف خواهد فرستاد. وی همچنین 75 کلاه ایمنی نظامی و پولیس را برای کمک به مبارزه با شورش‌ها به اوکراین می‌فرستد. همچنین یک سازمان غیرانتفاعی 840 واسکت ضدگلوله به اوکراین کمک خواهد کرد.
در پایان ماه اپریل، جو بایدن رئیس‌جمهور ایالات متحده امریکا از اختصاص بسته جدید کمک نظامی به اوکراین به ارزش 800 میلیون دالر خبر داد. این بودجه شامل انتقال سیستم های توپخانه، گلوله ها و نفربرهای زرهی و همچنین هلیکوپترهای اضافی به کی‌یف است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала