بریتانیا شماری از رسانه های روسی را تحریم کرد

© Sputnik / Alex McNaughton / ورود به گالری تصاویرФлаг Великобритании на крыше Министерства иностранных дел и по делам Содружества в Лондоне
Флаг Великобритании на крыше Министерства иностранных дел и по делам Содружества в Лондоне - اسپوتنیک افغانستان, 1920, 04.05.2022
Telegram
وزارت خارجه بریتانیا اعلام کرد که رادیو و تلویزیون دولت روسیه و شماری دیگر از رسانه ها و روزنامه نگاران روسی را تحریم می‌کند.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت خارجه بریتانیا اعلام کرد که رادیو و تلویزیون دولت روسیه و شماری دیگر از رسانه ها و روزنامه نگاران روسی را تحریم می کند.

این وزارتخانه اعلام کرد : "از جمله سازمان های تبلیغاتی تحت تحریم قرار گرفتند، عبارت است از: رادیو و تلویزیون دولتی روسیه، که نقش مهمی در توجیه تجاوز پوتین به اوکراین داشته،" اینفوروس" خبرگزاری که اطلاعات کذب در مورد اوکراین منتشر می‌کرده و گویا با سازمان های اطلاعاتی روس مرتبط است ، southfront سایتی که اطلاعات کذب منتشر می‌کند در مورد اوکراین و اقدامات روسیه را توجیه می‌کند و "بنیاد فرهنگ راهبردی" مجله آنلاینی که اطلاعت کذب منتشر می‌کند. هستند".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала