Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دست رد "دورتموند" به سینۀ یوویچ؛ مهاجم صرب "بایرنی" می‌شود؟

© AFP 2023 / JAVIER SORIANOلوکا یوویچ
لوکا یوویچ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.05.2022
عضو شوید
مهاجم تیم فوتبال رئال مادرید در تابستان آینده بازیکن مازاد خواهد بود.
به گزارش اسپوتنیک، اسپورت 1 گزارش داده است که وکلای لوکا یوویچ مهاجم صرب با دورتموند تماس گرفته اند و این بازیکن را به عنوان جانشین هالند پیشنهاد داده اند.
با این وجود دورتموند تمایل چندانی به خرید یوویچ نشان نداده است و ترجیح می دهد که گزینه های دیگری را بخرد. سه فصل ناامیدکننده یوویچ در رئال باعث شده تا مشتریانش را از دست بدهد و دچار افت شود.
در همین حال، این روزها بازار بحث‌های رسانه‌ای پیرامون انتخاب جایگزین برای رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن مونیخ بسیار داغ است.
بعد از مطرح شدن نام‌هایی همانند سباستین هالر و روملو لوکاکو، هم اکنون نیز از لوکا یوویچ به عنوان جدیدترین گزینه مقامات باشگاه بایرن مونیخ آلمان در صورت خروج روبرت لواندوفسکی از مونیخ نام برده می‌شود.
ارتباط خوب مدیران باشگاه بایرن مونیخ آلمان با مقامات باشگاه رئال مادرید اسپانیا و نیز آشنایی لوکا یوویچ با جو فوتبال آلمان، می‌تواند این بازیکن را به گزینه‌ای مناسب برای سران باواریایی‌ها به منظور جایگزینی رابرت لواندوفسکی (در صورت خروج این مهاجم لهستانی از مونیخ) تبدیل کند.
لوکا یوویچ در رقابت‌های فصل 2018/2019 در کنار آنته ربیچ، کاستیچ و سباستین هالر یکی از خطرناک‌ترین خطوط تهاجمی اروپا را در باشگاه اینتراخت فرانکفورت آلمان تشکیل داده بودند.
لوکا یوویچ با آمار بیست و هفت گل به ثمر رسانده و هم‌چنین هفت پاس گل ارسال شده در چهل و هشت مسابقه‌ای که حاضر بوده، به باشگاه رئال مادرید اسپانیا رفت و در آن‌جا به علل مختلفی موفق به نشان دادن توان و کیفیت خود نشد.
لوکا یوویچ در رقابت‌های فصل گذشته با قراردادی قرضی به اینتراخت فرانکفورت بازگشت و حالا این‌بار ممکن است حضور دوباره‌اش در بوندسلیگا، با لباس باشگاه بایرن مونیخ باشد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала