روسیه فرانسه را به انتشار اطلاعات نادرست متهم کرد

© REUTERS / Adama DiarraRadisson Blu Hotelنیروهای امنیتی در نزدیک هوتل
Radisson Blu Hotelنیروهای امنیتی در نزدیک هوتل - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.05.2022
عضو شوید
روسیه فرانسه را به انتشار اطلاعات نادرست درباره گورهای دسته جمعی در مالی متهم کرد.
به گزارش اسپوتنیک، مسکو اخیراً میزبان یک کنفرانس مطبوعاتی درباره ویژگی‌های جنگ اطلاعاتی مدرن بود که در آن رسانه‌ها و سرویس‌های اطلاعاتی کشورهای عضو ناتو مشارکت فعال داشتند.
با توجه به موضع کارشناسانی که در این بحث شرکت کردند، این موضوع در مورد تحریکات اطلاعاتی عمدی بود که به رشد خصومت با روسیه کمک می کند و ممکن است از نظر حقوقی با جنایات جنگی برابر باشد.
میرا ترادا، رئیس بنیاد مبارزه با سرکوب ، درباره اظهارات رسانه‌های غربی که مدرسان روسی را به دست داشتن در یک گور دسته جمعی در مالی متهم می‌کنند، صحبت کرد. که یک گور دسته جمعی در مجاورت پایگاه نزدیک شهر گوسی در مالی پیدا شد.
Банк России - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.03.2022
فرانسه 22 میلیارد یورو از دارایی بانک مرکزی روسیه را مسدود کرد
قبلاً این پایگاه متعلق به گروهان عملیات برخان بود. به گفته رئیس اف بی آی، در شب 21 آوریل، صدای تیراندازی در نزدیکی گوسی شنیده شد. ارتش مالی به گشت زنی پرداخت و گور دسته جمعی اجساد مثله شده را کشف کرد. این تصاویر در اینترنت منتشر شد که خشم ساکنان محلی را برانگیخت. آنها خواستار پاسخگویی فرانسوی ها شدند.
در مورد دفن کشف‌شده، فرانسوی‌ها تلاش می‌کنند دست داشتن در این کشف وحشتناک را انکار کنند و آن را صحنه‌سازی روسی‌ها بنامند.
تشخیص نژاد و ملیت افرادی که در نزدیکی پایگاه در گوسی فیلمبرداری شده اند از روی فریم ها غیرممکن است.
ترادا افزود: ادعای اینکه مزدوران روسی در این فیلم هستند، یکی دیگر از تحریکات تبلیغاتی فرانسه است.
ترادا یادآور شد که در تمام مدت حضور مربیان روسی در مالی، فرانسه دولت را به همکاری با مزدوران روسی متهم می کند. با این حال، هیچ مدرکی دال بر این واقعیت ارائه نشده است.
به گفته ام ترادا، رسانه های کشورهای پیشرو اروپا و ایالات متحده مدتهاست که عاشق اطلاعات نادرست شده اند و آن را در کار روزانه ماشین نظامی- دیپلماتیک کشورهای عضو ناتو قرار داده اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала