میزینتسف: غرب، با نادیده گرفتن جنایت های کیف، از تروریستان پشتیبانی می کند

© Sputnik / Ministry of Defence of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر Начальник Национального центра управления обороной РФ Михаил Мизинцев
Начальник Национального центра управления обороной РФ Михаил Мизинцев - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.05.2022
عضو شوید
رئیس مرکز کنترل وزارت دفاع ملی روسیه گفت، که غرب با چشم پوشی از جنایت های کیف، همدست تروریستان می شود.
به گزارش اسپوتنیک، جنرال میخائیل میزینتسف، رئیس مرکز کنترل دفاع ملی روسیه گفت، که غرب چشم خود را بر جنایت های جنگی بیشمار رژیم کیف می بندد و تقصیر آنها را بدون دلیل بالای روسیه می اندازد، بنابراین با تروریستان همدست و در برابر روسیه هستند.
Министр иностранных дел РФ Сергей Лавров на пресс-конференции по итогам встречи с главой МИД Украины Дмитрием Кулебой в Анталье - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.04.2022
لاوروف: عملیات ویژه در اوکراین به رهایی جهان از نفوذ غرب کمک می کند
میزینتسف در یک نشست خبری روز سه شنبه گفت: "کاملاً غیرقابل درک است که کشورهای غربی هیچ توجهی به جنایت های جنگی بیشمار رژیم کیف در برابر ساکنان جمهوری‌های دونتسک و لوهانسک و شهروندان اوکراینی در مناطق تحت کنترل کیف نمی‌کنند".
به گفته وی، "غرب متمدن" با اعمال سیاست استانداردهای دوگانه، به هیچ وجه علاقه ای به انجام تحقیقات بی طرفانه و یافتن عاملان آن ندارد و اغلب به سادگی چشم خود را بر نقض بی شمار کنوانسیون های بین المللی توسط طرف اوکراینی می بندد. ، یا بدون دلیل تقصیر را به گردن روسیه می اندازد".
او اضافه کرد، که همه این کارها مقام های "کشورهای متمدن" را با همدستان تروریستان برابر می‌کند و همچنین به رژیم کیف اطمینان می‌دهد که از هرگونه، حتی بدبینانه‌ترین جنایاتی که آنها علیه شهروندان خود مرتکب می‌شوند، مصونیت دارد و ظلم ملی‌گرایان اوکراینی را بر غیرنظامیانی که از ایدئولوژی نازی های خود پشتیبانی نمی کنند، توجیه می‌کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала