Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آنچلوتی: هیچ‌کس فکر نمی‌کرد که ما به فینال برسیم

© Sputnik / Сергей Пивоваров /  مراجعه به بانک تصاویر کارلو آنچلوتی سرمربی اورتون Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК "Бавария"
کارلو آنچلوتی سرمربی اورتون     Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Бавария - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.05.2022
عضو شوید
سرمربی ایتالیایی رئال مادرید به تمجید از عملکرد شاگردانش در دیدار مقابل منچسترسیتی پرداخت.
به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید با کامبکی فراموش نشدنی منچسترسیتی را در مجموع دو بازی 6-5 شکست داد و راهی فینال لیگ قهرمانان اروپا شد و حریف لیورپول شد.
کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید پس از پایان این بازی گفت:
"وقتی همه فکر می‌کردند بازی تمام شده، ما تمام انرژی خود را به کار گرفتیم. برای پیروزی به کمی شانس نیاز دارید. سیتی حریف بسیار سرسختی بود، اما بازیکنانم هرگز تسلیم نشدند."
سرمربی کهکشانی‌های مادرید در ادامه گفت:
"ما همه چیز از جمله فداکاری، خوش شانسی و انرژی را داشتیم. بازی فشرده‌ای بود، اما توانستیم سربلند بیرون بیاییم. اتفاق عجیبی در این فصل از لیگ قهرمانان افتاده است. ما مقابل تیم‌های بسیار قوی به میدان رفتیم."
آنچلوتی در پایان گفت:
"از رسیدن به فینال بسیار خوشحالم. مقابل لیورپولی قرار خواهیم گرفت که سرمربی آن سابقه 3 بار حضور در فینال را دارد. من دو سال در لیورپول زندگی کرده‌ام و این بازی برایم حکم فینال را دارد."
شب گذشته تیم‌های رئال مادرید و منچسترسیتی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مقابل هم صف آرایی کردند. این بازی تا دقیقه 90، یک بر صفر به سود سیتی در جریان بود تا این که رودریگو دو گل در وقت‌های تلف شده به ثمر رساند تا بازی به وقت‌های اضافی کشیده شود.
در آن جا هم کریم بنزما ستاره فرانسوی لوس بلانکوس از روی نقطه پنالتی، حکم فینالیست شدن رئال را امضا کرد تا آن‌ها دوباره مقابل حریف خود کامبک بزنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала