دچار شدن وزیر خارجه امریکا به کرونا

© Sputnik / Russian Foreign Ministry /  مراجعه به بانک تصاویر Государственный секретарь США Энтони Блинкен во время встречи с министром иностранных дел РФ Сергеем Лавровым на полях Арктического совета в Рейкьявике
Государственный секретарь США Энтони Блинкен во время встречи с министром иностранных дел РФ Сергеем Лавровым на полях Арктического совета в Рейкьявике - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.05.2022
عضو شوید
پاسخ آزمایش دچار شدن وزیر خارجه ایالات متحده امریکا به ویروس کرونا، مثبت اعلام شد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت خارجه آمریکا بامداد پنجشنبه اعلام کرد "آنتونی بلینکن" وزیر خارجه این کشور به ویروس "کووید۱۹" دچار شده است.
در بیانیه این وزارتخانه آمده است، که پاسخ آزمایش دچار شدن بلینکن به ویروس کرونا از طریق آزمایش پی‌سی‌آر، علی‌رغم دریافت سه دُز واکسن، مثبت شده است.
Вице-президент США Камала Харрис во время брифинга президента США Джо Байдена в Вашингтоне - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.04.2022
کامالا هریس به ویروس کرونا دچار شد
بر این اساس، وزیر خارجه امریکا چند روزی است که با "جو بایدن" رئیس جمهور این کشور ملاقاتی نداشته پس احتمال دچار شدن بایدن رد می‌شود.
به گفته این وزارتخانه، بلینکن پیش از این در مراسم ضیافت شام خبرنگاران کاخ سفید و سپس میهمانی پس از آن در سفارتخانه فرانسه در واشنگتن شرکت کرده بود.
کاخ سفید نیز روز سه‌شنبه خبر داده بود که آزمایش دچار شدن به کرونای "کامالا هریس" معاون رئیس جمهور آمریکا مثبت اعلام شده است.
سه هفته پیش نیز "نانسی پلوسی" رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در حالی که خود را برای سفر به تایوان آماده می‌کرد به کرونا دچار شد.
موج ابتلای مسئولان آمریکایی به ویروس کرونا در حالی است که "آنتونی فائوچی" مشاور کاخ سفید ادعا کرده همه‌گیری این بیماری در ایالات متحده آمریکا به پایان رسیده است.
کشور امریکا با ۸۳,۲۵۶,۸۴۴ دچار شده به ویروس کرونا و ۱,۰۲۱,۶۴۷ مرگ بر اثر این بیماری، در صدر کشورهای آلوده به این ویروس قرار دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала