نیویورک‌تایمز: اوکراین با کمک اطلاعاتی امریکا افسران روس را کشته است

© Sputnik / РИА Новости /  مراجعه به بانک تصاویر Военнослужащие Росгвардии в Херсонской области
Военнослужащие Росгвардии в Херсонской области - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.05.2022
عضو شوید
نیویورک تایمز با استناد به مقام‌های ارشد امریکایی، ادعا می‌کند که گویا واشنگتن اطلاعاتی را در اختیار کیف قرار داده است که منجر به کشته شدن افسران روس شده است.
به گزارش اسپوتنیک، تعداد آنها مشخص نیست، در حالی که گفته می‌شود ایالات متحده با انتقال داده ها به کی‌یف در مورد "ارشدترین" اعضای رهبری نظامی روسیه مخالف است.
بدون افشای منابع، این روزنامه می‌نویسد که امریکا به‌طور پنهانی اطلاعاتی لحظه‌ای میدان نبرد "در زمان واقعی" را به اختیار کی‌یف می‌دهد. نیویورک تایمز می‌گوید، این اطلاعات، از جمله موارد دیگر، شامل جزئیات محل استقرار سربازان روس و تحریک نیروهای روسیه پس از اعلام مرحله دوم عملیات ویژه روسیه در اوکراین است.
این روزنامه می‌نویسد: "ایالات متحده تلاش‌ها را بر انتقال داده‌های مکان و سایر جزئیات مربوط به ستاد متحرک ارتش روسیه متمرکز کرده است. مقامات اوکراینی این داده‌ها را با اطلاعات خود از جمله پیام‌های رهگیری شده برای انجام حملات توپخانه ای و دیگرحملاتی که در نتیجه آن افسران روسی کشته شدند،تلفیق کرده‌اند".
منابع این روزنامه از ارائه این‌که چه تعداد فرماندهان روس در نتیجه کمک اطلاعاتی امریکا در اوکراین کشته شده‌اند، امتناع ورزیدند. علاوه براین، این مقاله خاطرنشان می کند که همه حملات ارتش اوکراین به مواضع فدراسیون روسیه با حمایت ایالات متحده انجام نشده است.
این نشریه اضافه می‌کند: "مقامات خاطرنشان می‌کنند که ایالات متحده اجازه نمی‌دهد اطلاعات (به کی‌یف) در مورد ارشدترین اعضای رهبری (نظامی) روسیه ارائه شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала