Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسا در یک قدمی تمدید قرارداد با ستاره جوان و آینده‌دار

© REUTERS / ALBERT GEAبارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.05.2022
عضو شوید
بارسلونا بزودی قرارداد پابلو گاوی را تمدید خواهد کرد زیرا طرفین به توافق نهایی دست یافته اند و مانعی در راه تمدید وجود ندارد.
به گزارش اسپوتنیک، پابلو گاوی یکی از ستاره‌های آینده‌دار بارسلونا محسوب می‌شود و مدیران بارسا انتظارات زیادی از این بازیکن 17 ساله دارند.
گاوی در حال حاضر با بارسلونا تا جون 2023 قرارداد دارد و بند فسخ او چیزی در حدود 40 میلیون یورو است. باشگاه‌های زیادی دندان تیز کرده‌بودند تا این بازیکن جوان را از چنگ بلوگرانا بربایند اما مدیران این باشگاه تمام تلاشش را به کار بردند تا قرار داد وی را تمدید کند.
مذاکرات از چند ماه پیش برای تمدید گاوی آغاز شده بود و امروز طرفین بار دیگر با هم ملاقات کردند و در این ملاقات گاوی به تمدید پیشنهاد بارسا را پذیرفته است.
براساس اعلام رسانه‌های نزدیک به باشگاه بارسلونا، توافق به مورد کلی صورت گرفته و طرفین طی روزهای آتی روی موارد جزئی هم توافق خواهند کرد و پس از آن قرارداد جدید به امضأ خواهد رسید.
گفته می‌شود که در قرارداد جدید دستمزد گاوی به صورت چشم‌گیری افزایش خواهد یافت و بند فسخ او نیز همانند آرائوخو و پدری چیزی در حدود یک میلیارد یورو خواهد بود.
لیورپول یکی از باشگاه‌های بود که برای جذب گاوی تلاش‌هایی انجام داد اما این بازیکن جوان تمایلی برای پیوستن به باشگاه لیگ برتری نشان نداد و اصرار به ماندن در نیوکمپ داشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала