Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

به رئال مادرید تبریک می‌گویم، بی‌صبرانه منتظر فینال هستم!

© REUTERS / Adnan AbidiLegendary Brazilian soccer player Pele gestures during a news conference in Gurgaon on the outskirts of New Delhi, India, October 15, 2015
Legendary Brazilian soccer player Pele gestures during a news conference in Gurgaon on the outskirts of New Delhi, India, October 15, 2015 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.05.2022
عضو شوید
اسطوره فوتبال جهان به هموطن خود بابت درخشش در دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان تبریک گفت.
به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید یک بازگشت رویایی دیگر را در برنابئو تجربه کرد و درحالی که تنها چند دقیقه با شکست فاصله داشت با درخشش رودریگو به بازی برگشت و در نهایت راهی فینال شد.
پله، اسطورۀ فوتبال برازیل با انتظار پستی در صفحه رسمی‌اش در اینستاگرام راجع به رئال مادرید رودریگو گوئس نوشت:
"به رئال مادرید تبریک می‌گویم و نمی‌توانم برای دیدار فینال صبر کنم. می‌دانستم این روز سر خواهد رسید که باید آن را به تو تبریک بگویم، دوست من."
پله در ادامه نوشت:
رای کسانی که عاشق کارشان هستند و سخت کار می‌کنند، راه دیگری جز موفقیت وجود ندارد. تو بسیار خوش درخشیدی و باعث شادی خیلی از ما شدی، رودریگو.."
در این دیدار دو تیم رئال مادرید و منچسترسیتی در سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان 90 دقیقه با پیروزی دو بر یک رئال مادرید به پایان رسید تا با توجه به برتری چهار بر سه تیم انگلیسی در دیدار رفت و حذف قانون گلِ زده در خانه حریف، بازی به وقت اضافی کشیده شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала