Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تنیس مادرید؛ صعود "متخصص و جوکوویچ" به یک چهارم

© REUTERS / GUGLIELMO MANGIAPANEنواک جوکوویچ و رافائل نادال Tennis - ATP Masters 1000 - Italian Open - Foro Italico, Rome, Italy - May 16, 2021 Spain's Rafael Nadal shakes hands with Serbia's Novak Djokovic after winning the final
نواک جوکوویچ و رافائل نادال   Tennis - ATP Masters 1000 - Italian Open - Foro Italico, Rome, Italy - May 16, 2021 Spain's Rafael Nadal shakes hands with Serbia's Novak Djokovic after winning the final - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.05.2022
عضو شوید
رقابت های تنیس 100 امتیازی مادرید با صعود دو مدعی قهرمانی پیگیری شد.
به گزارش اسپوتنیک، مرحله سوم رقابت های تنیس مسترز مادرید امروز پیگیری شد که در یکی از مهم ترین مسابقات، نواک جوکوویچ در حالی که اصلا به میدان نرفت، راهی مرحله بعدی شد.
قرار بود جوکوویچ در مرحله سوم به مصاف اندری ماری اسکاتلندی برود، اما این تنیس باز بریتانیایی به دلیل بیماری حاضر در مسابقه نشد و نواک جوکوویچ بی دردسر به مرحله یک چهارم صعود کرد.
در جدال مهم بعدی نیز رافائل نادال متخصص بازی در زمین های خاکی که در خانه و در مقابل تماشاگران مادریدی مسابقه میدهد و انگیزه بالایی برای کسب قهرمانی دارد، 2 بر 1 از دیوید گوفین فرانسوی گذشت.
نادال ست اول را شش بر سه برد، اما در ست دوم بازی را هفت بر پنج به حریف واگذار کرد. اما در نهایت در ست سوم و پایانی با نتیجه نزدیک هفت بر شش گوفین را شکست داد و جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی را به دست آورد.
در دو دیدار بعدی نیز تیستیپاس و زورف نیز با شکست حریفان خود به دور بعدی راه یافتند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала