Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رودریگو: مرده بودیم، خدا به ما کمک کرد، بخاطر پدرم در فینال گُل می‌زنم

© REUTERS / SUSANA VERAريال مدريد
ريال مدريد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.05.2022
عضو شوید
رودریگو گوئس ستاره جوان و گُلزن رئال مادرید می‌گوید که با پدرش شرط بسته و در دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا، به لیورپول گُل خواهد زد.
به گزارش اسپوتنیک، این روزها رودریگو گوئس ستاره جوان رئال مادرید بر سر زبان‌ها است زیرا وی در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، ناجی این تیم بوده و گُل‌های سرنوشت‌سازی برابر چلسی در دیدار رفت و برگشت مرحله یک چهارم نهایی و در نیمه‌نهایی برابر سیتی به ثمر رسانده و خوش درخشیده است.
این بازیکن جوان امیدوار است روند گُلزنی‌هایش در فینال نیز ادامه داشته باشد و می‌گوید که با پدرش شرط بسته و در دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا، به لیورپول گُل خواهد زد.
او در این مورد گفت:" من با پدرم شرط بستم که سه گل در این بازی( رئال – سیتی) می‌زنم اما تنها موفق شدم دو گل به ثمر برسانم. یک گل باقی مانده و می‌خواهم این گل را در فینال مقابل لیورپول بزنم."
ستاره برازیلی در مورد کامبک دراماتیک برابر سیتی گفت:" هر اتفاقی ممکن است با این پیراهن( پیراهن رئال مادرید) رخ دهد. ما تا لحظه آخر جنگیدیم. واقعیت این است که من هیچ کلامی برای توصیف اتفاقی که رخ داد ندارم. ما تقریبا مرده بودیم. خدا به من کمک کرد."
فینال لیگ قهرمانان اروپا 2022 در تاریخ شنبه 7 جوزای 1401 در ورزشگاه پارک ده پرنس شهر پاریس بین تیم های لیورپول و رئال مادرید برگزار خواهد شد و دیده شود که رودریگو می‌تواند به وعده‌اش وفا کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала