Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

علاقۀ منچسترسیتی به جذب "فرانکی دی‌یونگ"

© REUTERS / Vincent WestФутболисты Андер Капа и Френки де Йонг во время матча FC Barcelona - Athletic Bilbao
Футболисты Андер Капа и Френки де Йонг во время матча FC Barcelona - Athletic Bilbao - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.05.2022
عضو شوید
سران منچسترسیتی تمایل دارند تا فرانکی دی‌یونگ هافبک هالندی بارسلونا را در تابستان پیشرو برای تقویت خط میانی به خدمت بگیرند.
به گزارش اسپوتنیک، منچسترسیتی در پایان فصل یکی از بهترین هافبک‌های خودش را از دست خواهد داد و فرناندینیو به دلیل اتمام قراردادش این تیم را ترک خواهد کرد.
منچسترسیتی از حال به دنبال جانشین برای هافبک برازیلی است و در صدر فهرست این تیم نام فرانکی دی‌یونگ هافبک هالندی بارسلونا دیده می‌شود.
طبق گزارش تایمز، بارسلونا به دلیل مشکلات اقتصادی مشکلی با فروش هافبک هالندی ندارد و آماده است تا پیشنهادی در حدود 60 میلیون پوند (70 میلیون یورو) را برای این بازیکن بپذیرد.
بارسا که در سال 2019 با بارسلونا با مبلغ 77.4 میلیون پوند (86 میلیون یورو)، دی‌یونگ را از آژاکس به خدمت گرفت، از درخشش این بازیکن راضی نیست و به نظر می‌رسد که از وی ناامید شده است.
با توجه به این که اریک تن هاگ سرمربی منچستریونایتد شده است، این باشگاه نیز علاقه‌مند به جذب دی‌یونگ است و در تابستان شاهد رقابت داغ میان این دو باشگاه خواهیم بود.
این شایعات در حالی مطرح می‌شود که اخیراً ژاوی سرمربی بارسلونا گفته بود که دی‌یونگ بازیکن مهمی برای او است و قصد ندارد تا وی را از دست دهد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала