Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیگ قهرمانان هدف اول و آخر است

© REUTERS / Andrew Yates Pep Guardiola 1
Pep Guardiola 1 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.05.2022
عضو شوید
گواردیولا به این باور است صعود نکردن به فینال لیگ قهرمانان اروپا، صرفا یک ناکامی نیست.
به گزارش اسپوتنیک، منچسترسیتی در شرایطی با قبول شکست 1-3 مقابل رئال مادرید از رسیدن به فینال لیگ قهرمانان باز ماند که تا ثانیه های پایانی فاصله‌ای تا رسیدن به این موفقیت نداشت.
پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی پیش از دیدار شاگردانش مقابل نیوکاسل در چارچوب رقابت های لیگ برتر انگلیس در نشست خبری حاضر شد و در پیوند به موارد مختلفی صحبت کرد.
سرمربی سیتیزن‌ها ابتدا در خصوص حذف تیمش از لیگ قهرمانان اروپا گفت:
"شاید من برای قهرمان کردن سیتی در لیگ قهرمانان اروپا به اندازه کافی خوب نیستم. می‌دانم برخی افراد ارزش کاری که انجام می‌دهیم را نمی‌دانند اما رسیدن به نیمه‌نهایی و فینال لیگ قهرمانان طی فصول گذشته برای من دستاورد مهمی بوده است."
گواردیولا در ادامه همچنان در مورد حذف تیمش مقابل رئال مادرید اظهار داشت:
"تا پایان دوران حضورم در سیتی، احتمالا این مقطع یکی از لحظاتی است که بسیار به حضور در این باشگاه و سازمان افتخار می کنم و تا آخرین روزی که اینجا هستیم با تمام توان کار خواهم کرد."
پپ در پایان گفت:
"مردم می‌گویند اگر این تیم با این بازیکنان نتواند به فینال لیگ قهرمانان برسد یعنی ناکام بوده است. با این‌که کاملا مخالفم اما این را می‌پذیرم. وارد بحث نمی‌شوم. به لیورپول و رئال مادرید بابت حضور در فینال تبریک می‌گویم زیرا شایستگی‌اش را دارند."
منچسترسیتی با وجود برتری قابل توجهی که مقابل رئال مادرید داشت، در ثانیه‌های پایانی همه‌چیز را از دست داد و در راه‌یابی به فینال لیگ قهرمانان اروپا ناکام ماند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала