Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پایان انتظار 31 ساله؛ "آقای خاص" رُم را به فینال رساند و اشک ریخت + عکس

© Sputnik / Alexey Filippov /  مراجعه به بانک تصاویر Head coach of "Real" Jose Mourinho after the end of the return 1/8 UEFA Champions League 2011/12 match between football clubs "Real" (Spain, Madrid) and CSKA Moscow (Russia). (File)
Head coach of Real Jose Mourinho after the end of the return 1/8 UEFA Champions League 2011/12 match between football clubs Real (Spain, Madrid) and CSKA Moscow (Russia). (File) - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.05.2022
عضو شوید
خوزه مورینیو سرمربی آ.اس رُم ایتالیا، پس از این که موفق به صعود به لیگ کنفرانس اروپا شد، احساساتی خودش را کنترول نتوانست و اشک ریخت.
به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته رم در ورزشگاه المپیکو با نتیجه 0-1 موفق به شکست لسترسیتی شد و راهی دیدار نهایی رقابت‌های لیگ کنفرانس اروپا شد. به این ترتیب جالوروسی در دیدار پایانی با فاینورد هالند دیدار خواهد کرد و تا قهرمان نخستین دورۀ این رقابت‌ها مشخص گردد.
صعود رُم به دیدار پایانی لیگ کنفرانس اروپا، به این معنی است که این تیم پس از 31 موفق به صعود به فینال یک رقابت اروپایی شده و بالاخره انتظار هواداران این تیم پایان یافت.
خوزه مورینیو سرمربی پرتگالی این تیم که نقش به سزایی در صعود این تیم به فینال داشت، در پایان نتوانست تا احساسات خودش را کنترول کند و اشک شوق ریخت.
آقای خاص پس از بازی در مورد اشک‌ریختن خودش گفت:" چرا اشک ریختم؟ زیرا من همان چیزی را احساس می‌کنم که همه آن‌ها(هواداران) احساس می‌کنند. به خاطر اهمیت اجتماعی این باشگاه، این یک باشگاه غول‌پیکر است که مدت زیادی می‌شود جام نبرده."
مورینیو که کارنامۀ درخشان در اروپا دارد، در چند سال آخر موفقیت‌های زیادی نصیبش نشده بود و حالا که دوباره در آستانۀ کسب جام و رسیدن به موفقیت است، از روی شوق اشک ریخته است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала