Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بخشندگی و فداکاری بنزما؛ تعارف پنالتی به رودریگو

© REUTERS / SERGIO PEREZكريم بنزيمة مهاجم ريال مدريد
كريم بنزيمة مهاجم ريال مدريد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.05.2022
عضو شوید
کریم بنزما در جریان دیدار برابر سیتی و زمانی که تیمش صاحب پنالتی شد، از رودریگو خواست تا به توپ ضربه بزند زیرا وی دبل کرده‌بود و می‌توانست هت‌تریک کند.
به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید چهارشنبه شب هفته گذشته با برتری 3-1 مقابل منچسترسیتی (در مجموع 6-5) به فینال لیگ قهرمانان اروپا 2021/22 صعود کرد و بار دیگر یک کامبک فوق‌العاده را رقم زد.
رئال در دو دقیقه سیتی را نابود کرد و رودریگو گوئس با دو گُلش بازی را مساوی و در نهایت پنالتی بنزما در وقت‌های اضافه کار این تیم را یک سره کرد تا پپ و شاگردانش وداع تلخی با لیگ قهرمانان اروپا داشته باشند.
در کنار پیروزی رئال، هواداران شاهد کار تیمی و از خود گذشتگی ستاره‌های رئال مادرید بودند زیرا کروس و مارسلو به عنوان بازیکنان باتجربه در کنار زمین با مربی کمک کردند تا در تعویض‌ها تصمیم درست‌ بگیرد و بنزما نیز در داخل زمین نقش یک رهبر را به خوبی بازی کرد.
این موضوع را در تصاویری که توسط "گل تی وی" شکار شده به وضوخ می‌شود دید جایی که بنزما به رودریگو گوئس تعارف می‌کند تا مقابل سیتی پنالتی بزند و هت‌تریکش را تکمیل کند اما بازیکن برزیلی پاسخ منفی داد و از ستاره فرانسوی خواست تا خودش پنالتی بزند و کریم مثل بازی رفت دروازه ادرسون را گشود و مسبب صعود تیمش به فینال شد.
این حرکت بنزما تحسین رسانه‌ها و هواداران رئال مادرید را در پی داشته و از بنزما به عنوان یک شخصیت فداکار و رهبر نامبرده شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала