Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برنامۀ بلند مدت تن هاگ؛ سرمربی هالندی با ستاره‌های گمنام یونایتد را تقویت می‌کند

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر اریک تن هاگ
اریک تن هاگ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.05.2022
عضو شوید
اریک تن هاگ سرمربی فصل بعد منچستریونایتد، با ستاره‌های جوان و گمنام تیمش را تقویت خواهد کرد و اولین هدف وی جذب هوگو ایکیتیکه مهاجم جوان باشگاه رنس است.
به گزارش اسپوتنیک، در سال‌های آخر این موضوع ثابت شده که تقویت منچستریونایتد با ستاره‌های بزرگ ممکن نیست و این تیم باید برنامه بریزد و از آکادمی و رده‌های پائین‌تر تقویت شود.
در کنار این یونایتد باید همانند رئال مادرید ستاره‌های جوان و آینده‌دار را بخرد و با دادن فرصت به آن‌ها شاهد درخشش شان باشد.
به همین منظور اریک تن هاگ سرمربی منچستریونایتد شده و وی تصمیم دارد تا با ستاره‌های جوان و گمنام تیمش را تقویت خواهد کند و اولین هدف وی جذب هوگو ایکیتیکه مهاجم جوان باشگاه رنس است.
این بازیکن فرانسوی که در 21 بازی برای رنس در لیگ 1، 9 گل به ثمر رسانده است، حدود 13 میلیون پوند قیمت خواهد داشت و به عنوان جانشین کاوانی از سوی یونایتد جذب خواهد شد.
این بازیکن همچنان مورد توجه آرسنال و نیوکاسل، بایرن مونیخ و دورتموند قرار دارد اما تن هاگ گفته است که وی در یونایتد شانس بیشتر برای بازی خواهد داشت و این موضوع می‌تواند ستاره فرانسوی را به حضور در اولدترافورد ترغیب کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала