Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رقم درخواستی چلسی برای "روملو لوکاکو" مشخص شد

© REUTERS / DAVID KLEINSoccer Football - Premier League - Arsenal v Chelsea - Emirates Stadium, London, Britain - August 22, 2021 Chelsea's Romelu Lukaku celebrates after the match
Soccer Football - Premier League - Arsenal v Chelsea - Emirates Stadium, London, Britain - August 22, 2021 Chelsea's Romelu Lukaku celebrates after the match  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.05.2022
عضو شوید
چلسی برای فروش روملو لوکاکو 75 میلیون یورو می‌خواهد.
به گزارش اسپوتنیکم، روملو لوکاکو، مهاجم بلجیمی از زمان بازگشت به چلسی در تابستان گذشته، در برآورده کردن انتظارات ناکام مانده‌است.
از همین رو، آبی‌های لندن آماده هستند تا به جدایی او در پایان فصل فکر کنند. چلسی آماده است تا ضرر حاصل از 113 میلیون یورویی که برای امضای این بازیکن 28 ساله را بپذیرد.
با این حال، آن‌ها تنها با دریافت پیشنهادی 75 میلیون یورویی حاضر به معامله برای مهاجم تیم ملی بلژیک هستند. این بازیکن بلژیکی از زمان بازگشت به لیگ برتر در گلزنی برای باشگاه جدیدش همواره با چالش روبرو بوده‌است.
در این فصل، او در 23 بازی لیگ فقط 5 گل به ثمر رسانده‌است و مجموعا 12 بار در 40 بازی فصل موفق به گل‌زنی شده‌است.
به همین دلیل او اعتماد توماس توخل را ازدست داده‌است. سرمربی آلمانی در نقل‌وانتقالات تابستانی به‌دنبال یک شماره 9 جدید است و تمایل دارد لوکاکو را به‌فروش برساند.
لوکاکو پس از اینکه فصل گذشته همراه با اینتر قهرمان سری‌آ شد و 24 گل در لیگ به ثمر رساند، آبی‌ها را وادار کرد تا 97.5 میلیون پوند برای او هزینه کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала