قصه دردناک یک اسیر در اوکراین

CC BY-SA 2.0 / Ministry of Defense of Ukraine/Yuzef Venskovich / War UkraineВоеннослужащие ВСУ на востоке Украины
Военнослужащие ВСУ на востоке Украины - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.05.2022
عضو شوید
یوگنی شاتالوف، داوطلب روسیه که توسط کندک ملی‌گرای اوکراینی "حیدر" دستگیر و به عنوان بخشی از تبادل زندانیان به جمهوری خودخوانده خلق لوگانسک منتقل شد، به خبرنگاران درباره شکنجه‌های که در زندان متحمل شده بود، قصه کرد.
به گزارش اسپوتنیک، اولین تبادل زندانیان دو سال قبل به تاریخ 29 دیسامبر در دونباس صورت گرفت. کیف 124 نفر را به جمهوری های خودخوانده دونتسک و لوگانسک تحویل کرد، دونتسک و لوگانسک 76 نفر را به مقامات اوکراین تحویل دادند. کیف به جمهوری های فوق الذکر، از جمله روس های که داوطلب به دونباس آمده بودند، تحویل داد. شاتالوف به همراه قزاق های کراسنادار در سال 2014 به صفوف شبه نظامیان دونباس پیوست و در جنوری 2017 اسیر شد.
Посетители на смотровой площадке Рейхстага - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.05.2022
وعده‌های دروغین آلمان به اوکراین
وی گفت: "من ضربه ای به سرم خورد، بیهوش شدم، وقتی به هوش آمدم، خود را در زیرزمینی دیدم. همانطور که بعدا معلوم شد، به زیرزمینی که کندک "حیدر" در آن قرار داشت، رسیدم. در ابتدا، آنها پیشنهاد کردند آنچه را که نیاز دارند، بگویند. <. ..> آنها با یک لگن آب رختند، به پاهایم تیراندازی کردند، در زیرزمین به گرده و قبرغه هایم لگد زدند، مدتی رفتند و بعد از چند مدت دوباره برگشتند و شکنجه را ادامه دادند".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала