Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آنچلوتی: بهترین ترکیب را به دربی می‌فرستم، باشگاهی بزرگ‌تر از رئال وجود ندارد

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر کارلو آنچلوتی
کارلو آنچلوتی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.05.2022
عضو شوید
سرمربی رئال مادرید در نشست خبری قبل از مصاف با اتلتیکومادرید، در مورد شرایط تیمش قبل از دربی صحبت کرد و اظهار داشت که بهترین ترکیب را به مصاف رقیب هم‌شهری می‌فرستد.
به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید فردا شب در دیدار حساس هفته سی‌وپنجم رقابت‌های لالیگا، در ورزشگاه واندا میتروپولیتانو، مهمان رقیب هم‌شهری اتلتیکومادرید است و با توجه به این که قهرمانی‌اش قطعی شده، کار راحت و تشریفاتی دارد.
با این حال کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید اظهار داشت که بهترین ترکیب را به این دیدار خواهد فرستاد و این دیدار هنوز برایش بسیار مهم است.
او در مورد دیدار فردا گفت:" تیم در شرایط خوبی است و البته هنوز برای ترکیب اصلی تردیدهایی دارم. دو روز استراحت کردیم و فردا در مورد ترکیب اصلی تصمیم گیری خواهم کرد. بهترین تیم را به دربی می‌فرستم و از حالا فقط می‌توانم با اطمینان بگویم که دروازه‌بان ما آندری لونین خواهد بود. آلابا و هازارد نمی‌رسند و بیل و ایسکو هم غایب خواهند بود."
کارلتو در مورد تشریفاتی بودن این دیدار گفت:" چنین بازی‌هایی خوب هستند چرا که می‌توانیم ریتم بازی را حفظ کنیم. به رقابت احترام می‌گذاریم. مقابل تیم‌هایی بازی داریم که هنوز انگیزه های بالایی دارند. این پیراهن باعث می‌شود که بیشترین تلاش را داشته باشیم. شرایط تیم خوب است. شرایط برخی بازیکنان نامشخص است."
آنچلوتی در مورد باشگاه جایگاه باشگاه رئال مادرید اظهار نظر کرد و گفت:" باشگاه بزرگ‌تری نسبت به رئال مادرید وجود ندارد. اتمام دوران فوتبالت در رئال به این معنی است که فصل را به بهترین شکل تمام کنی. می‌خواهم تا سال‌های زیادی در این جا باشم و جام‌های زیادی را ببرم و دوران خوبی داشته باشم. می‌خواهم از شهر و باشگاه لذت ببرم و بعد از آن می‌توانم کارهای دیگری انجام بدهم: می‌توانم پدربزرگ، شوهر و هوادار باشم."
سرمربی رئال در مورد تونل افتخار و امتناع اتلتیکومادرید گفت:" ما ایتالیایی‌ها به این چیزها عادت نداریم. هر کسی می‌تواند هر کاری که می‌خواهد را انجام بدهد. به اتلتیکو احترام می‌گذاریم. باشگاه دوست و همسایه هستند و به مربی شان و هواداران شان خیلی احترام می‌گذاریم. اگر تونل بزنند خوب است، اگر نزنند هم احترام می گذاریم."
وی در مورد بیل نیز صحبت کرد و گفت:" همه به بیل علاقه دارند. در جشن‌ها نبود چون نمی‌توانست تکان بخورد. برای من وقتی که کمرم گرفته بود، این اتفاق رخ داده بود. اگر حالش خوب باشد، با ما خواهد بود. نمی‌خواست با بقیه فاصله داشته باشد زیرا نمی‌توانست تکان بخورد."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала