برگزاری راهپیمایی "هنگ جاویدان" در پایتخت ویتنام

© facebook/rcnkvnВ Ханое прошла акция "Бессмертный Полк"
В Ханое прошла акция Бессмертный Полк - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.05.2022
عضو شوید
سفارت روسیه در ویتنام روز جمعه در صفحات شبکه‌های اجتماعی خود گزارش داد که راهپیمایی وطن پرستانه "هنگ جاویدان" به مناسبت هفتاد و هفتمین سالگرد پیروزی در جنگ بزرگ میهنی در شهر هانوی پایتخت ویتنام برگزار شد.
به گزارش اسپوتنیک، در بیانیه سفارت روسیه در ویتنام آمده است که این راهپیمایی به‌طور مشترک توسط هیئت دیپلماتیک روسیه و مرکز علم و فرهنگ (خانه روسیه) روسیه سازماندهی شده بود و روز پنجشنبه 5 می در قلمرو خانه روسیه در هانوی برگزار شد.
در بیانیه آمده است که شرکت کنندگان در راهپیمایی "هنگ جاویدان" توسط "گنادی بزدتکو" سفیر روسیه در هانوی مورد استقبال قرار گرفتند.
این سفارتخانه می‌گوید که در راهپیمایی "هنگ جاویدان" از طرف ویتنام، فام توان، فضانورد ویتنامی، "چین کوک خان" معاون دائم انجمن دوستی ویتنام-روسیه و همچنان نمایندگانی از مرکز تحقیقات استوایی مشترک روسیه و ویتنام، مرکز فناوری، آکادمی علوم نظامی ویتنام، آکادمی امنیت ملی ویتنام، شعبه هانوی موسسه زبان روسی به نام A.S. پوشکین و دانشگاه ملی ویتنام حضور داشتند.
پیش از این سفرای کشورهای مستقل مشترک‌المنافع در هانوی به مناسب هفتاد و هفتمین سالگرد پیروزی در جنگ بزرگ میهنی، چهل و هفتمین سالگرد آزادی، تاج های گل در مقبره هوشی مین و یادبود قهرمانان کشته شده‌ گذاشتند.
در این مراسم که به ابتکار هیئت دیپلماتیک روسیه برگزار شد، گنادی بزدتکو سفیر روسیه، ولادیمیر بورویکوف سفیر بلاروس، انار ایمانوف سفیر آذربایجان و همچنین نمایندگان سفارتخانه های ارمنستان و قزاقستان حضور داشتند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала