Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تمجید سرمربی میلان از آنچلوتی: او به قلب و مغز بازیکنانش نفوذ کرده‌است

© AFP 2023 / Alberto PizzoliГлавный тренер Стефано Пиоли дает указания во время матча "Милан-Ювентус"
Главный тренер Стефано Пиоли дает указания во время матча Милан-Ювентус - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.05.2022
عضو شوید
استفانو پیولی سرمربی موفق میلان، به تمجید از کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید پرداخته و می‌گوید که وی به قلب م مغز بازیکنانش نفوذ کرده‌است.
به گزارش اسپوتنیک، کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی رئال مادرید، در فصل جاری کار خارق‌‌العاده انجام داده است. وی قهرمان رقابت‌های لالیگا شده و در دیدار نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد.
وی در سه دیدار آخر تیمش در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا برابر پی‌اس‌جی، چلسی و منچسترسیتی، چنان جانانه مبارزه کرد و به مراحل بعدی این رقابت‌های صعود کرد که همه به ستایش از وی و تیمش پرداختند.
در تازه‌ترین مورد استفانو پیولی سرمربی موفق میلان از همتای خودش پرداخته و می‌گوید که وی به قلب م مغز بازیکنانش نفوذ کرده‌است.
پیولی در نشست خبری قبل از هلاس ورونا در مورد کارلتو صحبت کرد و گفت:" افسانه. او در همه موارد بهتر و برتر است. من خیلی او را نمی‌شناسم، اما فکر می‌کنم او توانایی فوق‌العاده‌ای برای ورود به مغز و قلب بازیکنان دارد، این بهترین ویژگی یک مربی است."
این مربی در حالی به تمجید از هم‌وطنش خودش پرداخته که تیم خود او نیز در سری‌آ کار فوق‌العاده انجام داده و در حال حاضر صدرنشین و مدعی اصلی قهرمانی سری‌آ است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала