Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رقابت داغ یونایتد و آرسنال برای به خدمت گرفتن ستاره ولوز

© Photo / Twitterباشگاه وولورهمپتون Manchester City, Wolverhampton
باشگاه وولورهمپتون Manchester City, Wolverhampton - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.05.2022
عضو شوید
دو تیم منچستریونایتد و آرسنال تلاش دارند تا در تابستان پیشرو روبن نوس ستاره پرتگال ولورهمپتون را به خدمت بگیرند.
به گزارش اسپوتنیک، روبن نوس هافبک پرتگالی ولورهمپتون، درخشش فوق‌العاده در ترکیب این تیم داشته و مورد توجه تیم‌های بزرگی چون منچستریونایتد، آرسنال، بارسلونا و یوونتوس قرار دارد.
با این حال رسانه‌های انگلیسی مدعی اند که دو تیم انگلیسی شانس بیشتری برای به خدمت گرفتن این بازیگن پرتگالی دارند و مصمم اند تا وی را در پایان فصل به خدمت بگیرند.
روبن نوس دوست دارد تا در لیگ برتر فوتبال انگلستان به کارش ادامه دهد و این موضوع می‌تواند به سود مشتریان انگلیسی وی تمام شود.
روبن در سال 2017 با مبلغ 16.11 میلیون پوند از تیم پریمیرا لیگای پورتو به وولوز پیوست. او نقش مهمی در صعود ولوز به لیگ برتر داشت و از آن زمان به یکی از هافبک‌های برتر لیگ انگلیس تبدیل شده است.
این بازیکن 25 ساله در این فصل 29 بازی در لیگ برتر انجام داده و 4 گل به ثمر رسانده و 2 پاس گل نیز داده است. این هافبک در ماه مارچ دچار آسیب دیدگی رباط جانبی داخلی شد که باعث شد شش هفته بازی را از دست بدهد. او در بازگشت ثابت کرد که همچنان ستارۀ درخشانی است و می‌تواند در سطح بالا بدرخشد.
طبق گزارش رسانه‌های انگلیسی، ولوز برای این ستاره پرتگالی که دو سال دیگر از قراردادش باقی مانده است، چیزی در حدود 70 میلیون یورو خواهد خواست و هر باشگاهی که بخواهد وی را به خدمت بگیرد، باید این مبلغ را پرداخت کند.
شیاطین سرخ این بازیکن را به عنوان جایگزین پوگبا و ماتیچ در نظر گرفته که در پایان فصل از این باشگاه جدا خواهند شد.
آرسنال نیز نوس را به عنوان عامل تقویت خط میانی در نظر گرفته و می‌خواهد با جذب این بازیکن خودش را برای رقابت با سیتی، لیورپول و رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا آماده سازد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала