Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ناکامی بزرگ اتلتیکو برابر رئال در خانه؛ طلسم نبردن‌های سیمئونه شکسته می‌شود؟

© AFP 2023 / Oscar Del PozoКоманда "Атлетико Мадрид" на матче с "Ливерпулем" в Мадриде
Команда Атлетико Мадрид на матче с Ливерпулем в Мадриде - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.05.2022
عضو شوید
اتلتیکومادرید در دربی‌هایی که در ورزشگاه واندا میتروپولیتانو برگزار شده، ناکام بوده و در 8 بازی موفق به کسب پیروزی نشده است.
به گزارش اسپوتنیک، اتلتیکومادرید فردا شب در شرایطی میزبان رئال مادرید در ورزشگاه واندا میتروپولیتانو است که این تیم قهرمانی خودش را در رقابت‌های لالیگا قطعی کرده و جام را بالای سر برده است.
با این هم این دیدار به دلیل این که دربی است و دو رقیب هم‌شهری به مصاف هم می‌روند، از اهمیت به سزایی برخور دار است و هر دو تیم برای کسب پیروزی پا به زمین خواهند گذاشت.
در این میان اتلتیکومادرید بیشتر از رئال مادرید به پیروزی نیاز دارد زیرا برای کسب سهمیه می‌جنگد و به سه امتیاز این دیدار ضرورت دارد.
از سوی دیگر اتلتیکومادرید مدت‌ها است که در خانه برابر رئال مادرید به پیروزی دست نیافته و سیمئونه و شاگردان برابر حریف هم‌‍‍شهری ناکام مطلق بوده‌اند.
اتلتیکومادرید در هشت بازی‌ای که مقابل رئال مادرید قرار گرفته، پیروز نشده است. رئال مادرید پنج بار پیروز شده و دو بازی هم مساوی شده است. از سویی رئال در فینال سوپرجام اسپانیا هم در ضربات پنالتی توانست اتلتیکو را شکست دهد که در هشت بازی موفق به کسب هشت پپروزی شده است.
ذر حقیقت آخرین باری که اتلتیکو در خانه‌اش مقابل رئال به پیروزی رسیده، به هفتم فبروری 2015 یعنی هفت سال پیش برمی‌گردد. اتلتیکو در این مدت هفت بار مقابل رئال در خانه‌اش بازی کرده که تنها بردشان در ورزشگاه ویسنته کالدرون در نیمه نهایی چمپیونزلیگ 2017 بود که آن برد هم نتیجه‌ای نداشت چرا که مانع صعود رئال به فینال نشد.
اتلتیکو تا کنون هرگز در واندا متروپولیتانو مقابل رئال پیروز نشده است. آنها در ورزشگاه جدیدشان سه تساوی و یک شکست مقابل رئال داشته اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала