Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چلسی 2 – ولوز 2؛ دو امتیاز مهم در ثانیه‌های پایانی از دست رفت+عکس

© REUTERS / DAVID KLEINSoccer Football - Premier League - Arsenal v Chelsea - Emirates Stadium, London, Britain - August 22, 2021 Chelsea's Romelu Lukaku celebrates after the match
Soccer Football - Premier League - Arsenal v Chelsea - Emirates Stadium, London, Britain - August 22, 2021 Chelsea's Romelu Lukaku celebrates after the match  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.05.2022
عضو شوید
چلسی در شبی که مالک جدید این باشگاه در ورزشگاه حاضر بود، برابر ولورهمپتون متوقف شد و دو امتیاز مهم را از دست داد.
به گزارش اسپوتنیک، چلسی در چهارچوب هفته سی‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلستان، میزبان ولورهمپتون در ورزشگاه استمفورد بریج بود و در حالی که تاد بولی مالک جدید این باشگاه بازی را از نزدیک تماشا می‌کرد، با نتیجه 2-2 متوقف شد.
نیمه‌نخست این دیدار متعادل دنبال شد و هر دو تیم زیاد خود شان برای رسیدن به گُل برتری به آب و آتش نزدند و 45 دقیقه ابتدائی بدون گُل به پایان رسید.
چلسی اما نیمه دوم را طوفانی آغاز کرد و حملات زیادی بر روی دروازه حریف انجام داد. فشار این تیم در دقیقه 55 نتیجه داد و آبی‌ها صاحب پنالتی شدند.
روملو لوکاکو که در این فصل زیاد درخشان ظاهر نشده، پشت توپ ایستاد و نخستین گُل بازی را به ثمر رساند. دو دقیقه بعد روملو لوکاکو موفق به زدن گُل دوم شد تا ضمن دبل خودش، اختلاف را نیز دو برابر کند.
پس از این گُل چلسی به مدیریت بازی پرداخت و اجازه نداد تا ولوز دروازه‌اش را باز کند. گرگ‌ها اما تسلیم نشدند و در دقیقه 79 با فرانسیسکو ترینکائو یکی از گُل‌های خورده را جبران کردند.
در دقیقه پایانی کانر کودی دومین گُل ولوز را به ثمر رساند و بازی مساوی شد. به این ترتیب چلسی در ثانیه پایانی پیروزی را با تساوی عوض کرد و دو امتیاز مهم را از دست داد.
با این نتیجه چلسی 67 امتیازی شد و در جایگاه سوم ماند. ولوز نیز با 50 امتیاز در جایگاه هشتم جدول قرار گرفت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала