Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خبر خوب رومانو به رئال در مورد امباپه

© AP Photo / Joan Monfortکیلیان امباپه PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16.
کیلیان امباپه    PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.05.2022
عضو شوید
فابریزیو رومانو می‌گوید که کلیان امباپه تا حالا با پاریسن‌جرمن به توافق نرسیده و حتی هنوز تصمیم‌گیری نکرده که در این باشگاه ادامه دهد و یا راهی باشگاه دیگری شود.
به گزارش اسپوتنیک، قرارداد فعلی کلیان امباپه با پاریسن‌جرمن تا پایان فصل 2021-2022 اعتبار دارد و اخیراً روزنامه لوپاریزین فرانست مدعی شد که این مهاجم قصد دارد قراردادش را با این تیم تمدید کند و به توافق نهایی نیز دست یافته است.
این موضوع هواداران رئال مادرید را که رویای حضور کلیان را در تیم شان داشتند، به شدت نگران کرد زیرا از ماه‌ها قبل تصور می‌شد که ستاره فرانسوی با ختم قراردادش با برنابئو خواهد آمد.
در همین حال فاریزیو رومانو، خبرنگار مطرح بازار نقل‌وانتقالات، شایعات آخر را رد کرده و می‌گوید که امباپه تا حالا با پاریسن‌جرمن به توافق نرسیده و حتی هنوز تصمیم‌گیری نکرده که در این باشگاه ادامه دهد و یا راهی باشگاه دیگری شود.
او در یک رشته توییت در این مورد نوشت:" کیلیان امباپه هیچ تصمیمی برای آینده نگرفته است. او با خانواده اش در این مورد مشورت می‌کند اما هنوز هیچ چیزی مشخص نیست."
این در حالی‌ست که اخیراً باشگاه پاریسن‌جرمن به امباپه پیشنهاد قرارداد 2 ساله با یک سال تمدید اختیاری و دستمزد سالانه 50 میلیون یوروی خالص همراه با پاداش 100 میلیون یورویی را ارائه داده بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала