Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دی یونگ آرزوی چند ساله‌ی تیمی پپ

© AFP 2023 / Ander GilleneaИгрок команды FC Barcelona Френки де Йонг
Игрок команды FC Barcelona Френки де Йонг - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.05.2022
عضو شوید
سه سال قبل از امروز، پپ گواردیولا سرمربی تیم من‌سیتی می‌خواست فرانکی دی یونگ را از آژاکس به خدمت بگیرد.
به گزارش اسپوتنیک؛ در صورتی‌که فرانکی دی یونگ از غول اسپانیا امسال جدا شود، منچسترسیتی یکی از علاقمندان جدی وی است تا این بازیکن را به خدمت بگیرد.
رسانه‌ی دیلی میل حالا مدعی شده که سه سال قبل پپ گواردیولا می‌خواست که این بازیکن هالندی را از آژاکس به خدمت بگیرد اما فرانکی ترجیح داد به نیوکمپ برود.
در حالی‌که بارسلونا با محدودیت‌های ملی روبرو است، احتمالا سران کاتالان مجبور خواهند شد که بازیکن شان را به سیتی بفروشند.
فرناندینیو کاپیتان باشگاه سیتی ماه گذشته وقتی اعلام کرد که قصد دارد سیتی را ترک کند و در تابستان پس از پایان قراردادش به برزیل برگردد، شگفتی آفرید. با توجه به این‌که آینده برخی از هافبک‌های دیگر هنوز مشخص نیست، این گزارش می‌گوید که باشگاه معتقد است که آنها باید قبل از فصل جدید خطوط خود را باید تقویت کنند.
گواردیولا به احتمال زیاد با یک هافبک سه نفره به فعالیت خود ادامه خواهد داد، بنابراین بازیکنی که بتواند هم در نقش نگهدارنده و هم در نقش باکس به باکس بازی کند برای کاتالان مطلوب است.
در جاهای دیگر، برناردو سیلوا همچنان با جدایی از استادیوم اتحاد مرتبط است. این ملی پوش پرتگالی یک فصل درخشان دیگر را در انگلیس سپری کرده، اما شایعات درباره ناراحتی او همچنان شایع است و آینده او در این باشگاه چندان مطمئن نیست.
فران مارتینز از موندو دپورتیوو گزارش داد که بارسلونا همچنان وضعیت این بازیکن 27 ساله را دنبال می‌کند. غول اسپانیایی تابستان گذشته سعی کرد سیلوا را به خدمت بگیرد اما شرایط اقتصادی انتقال خیلی سخت بود.
انتظار می‌رود که داستان مشابهی در این فصل باشد، اما احتمال گنجاندن فرانکی دی یونگ در این قرارداد می‌تواند یک تقویت بزرگ باشد اگر این بازیکن 24 ساله از ادامه کار خوشحال باشد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала