Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه: زیدان در تیم ملی؟ ممکن سرمربی پی‌اس‌جی شود

© REUTERS / SERGIO PEREZزیدان
زیدان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.05.2022
عضو شوید
نوئل لی گرائت، رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه، در مورد حضور زیدان روی نیمکت تیم ملی صحبت کرد و اظهار داشت که پس از جام جهانی در مورد تمدید با دشان و یا سپردن هدایت تیم ملی به مربی دیگری تصمیم‌گیری خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، زین الدین زیدان سرمربی سابق رئال مادرید، گزینه بالقوه فدراسیون فوتبال فرانسه برای جانشینی دشان است، اما این سرمربی تا پایان جام جهانی 2022 قطر قرارداد دارد و باید دید که فدراسیون فوتبال فرانسه به همکاری با دشان ادامه خواهد داد یا خیر.
با این حال نوئل لی گرائت، رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه، در مورد ادامه همکاری با دشان و یا سپردن هدایت خروس به مربی دیگر صحبت کرد و اظهار داشت که پس از جام جهانی در این مورد تصمیم‌گیری صورت خواهد گرفت.
وی در این مورد گفت:" من و دشان توافق کردیم که پس از جام جهانی در این مورد صحبت کنیم. تیم در یورو یک شکست را متحمل و حذف شد و این برای برکناری دشان کافی نبود. ما در پایان جام جهانی خواهیم دید که می‌توان به همکاری با هم‌دیگر ادامه دهیم یا خیر."
نوئل لی گرائت در مورد حضور زیدان روی نیمکت تیم ملی کشورش گفت:" زیدان در رئال مادرید نشان داد که چه ویژگی‌هایی دارد و به‌سختی تصور چنین کارنامه‌ای از او وجود داشت. در ذهن فرانسوی‌ها او می‌تواند سرمربی تیم باشد، اما هدف من این نیست و خواهیم دید چه اتفاقی رخ خواهد داد. اما اگر دیدیه دشان جدا شود، زیدان قطعا یکی از گزینه‌ها خواهد بود. اما من به خودم نمی‌گویم که ای‌کاش دشان بگوید که نمی‌خواهد تمدید کند تا با زیدان مذاکره کنم. شاید زیدان هدایت پاریسن‌جرمن را بر‌عهده بگیرد و برای حضور در تیم ملی باید آزاد بود."
این در حالیست که برخی تصور می کنند دوران درخشش دشان در فرانسه همین حالا نیز تمام شده و بهتر است زیدان هدایت این نسل طلایی را حتی در جام جهانی 2022 بر عهده بگیرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала