بهترین راکت بریتانیا بدست روسیه افتاد+عکس

© Photo / Press service of the Ministry of Defence of the Russian FederationГрупповой пуск крылатых ракет "Калибр" подлодкой "Ростов-на-Дону" по объектам террористов в Сирии
Групповой пуск крылатых ракет Калибр подлодкой Ростов-на-Дону по объектам террористов в Сирии - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.05.2022
عضو شوید
عکس از راکت نوع بریمستون بریتانیا در اوکراین منتشر شده است.
به گزارش اسپوتنیک، اولین راکت جدید هوا به زمین بریمستون که توسط بریتانیا در اختیار نیروهای مسلح اوکراین (UAF) قرار گرفت به دست اردوی روسیه رسید. عکسی از این پرتابه در کانال تلگرام ناظر نظامی منتشر شد.
به گزارش این کانال، اردوی اوکراین از راکت در منطقه زاپوروژیه استفاده کرده است، اما به هدف نرسیده.
در این پیام منتشر شده آمده است: "اکنون متخصصین وزارت دفاع روسیه آن را بررسی خواهند کرد.
این واقعیت که سربازان قوای مسلح اوکراین شروع به استفاده از جدیدترین سلاح های بریتانیا کردند اولین بار توسط خبرنگار نظامی الکساندر کوتس گزارش شد. مشخص شده است که قرار بود لندن راکت ها را تا 10 می تحویل دهد، اما به گفته خبرنگار، قوای مسلح اوکراین حتی زودتر سلاح دریافت کرده است.
بریمستون یک راکت ضد کشتی است که می تواند علیه اهداف زمینی نیز مورد استفاده قرار گیرد. از نظر ظاهری، شبیه راکت هوا به زمین AGM-114 هلفایر امریکایی است که قادر به اصابت به اهداف متحرک سریع از جمله پرتاب غیرمستقیم است. علاوه بر این، این سلاح می تواند به مثابه راکت رهبری شده ضد تانک مورد استفاده قرار گیرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала