Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ژاوی: از ابتدا هدف مان کسب "سهمیه" بود

© AFP 2023 / KARIM JAAFARژاوی
ژاوی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.05.2022
عضو شوید
زاوی هرناندز پس از پیروزی تیمش برابر بتیس وقطعی شدن حضور بارسا در لیگ قهرمانان در نشست خبری بعد از بازی حاضر شد.
به گزارش اسپوتنیکف بارسلونا شب گذشته با برتری 2 بر 1 برابر بتیس صعودش را به لیگ قهرمانان فصل بعدی قطعی کرد.
ژاوی هرناندز سرمربی آبی اناری ها پس از برد بارسا در نشست خبری حاضر شد و در خصوص شرایط بازی و سایر موضوعات مرتبط به تیمش صحبت کرد.
وی در ابتدا گفت:
فصل پیچیده ای بود ، تیم از نوامبر موفق به رقابت شد. ما در همه مسابقات خوب نبودیم، اما رقابت کردیم و شخصیت خود را نشان دادیم. اکنون در رده دوم هستیم و باید بهتر بازی کنیم. از ابتدا هدف ما کسب سهمیه بود که بدست آمد. ارسلونا به رقابت ادامه خواهد داد.
فاتی ؟!

میبینید که او یک ستاره است. هروقت او شوت میزند، برخلاف برخی بازیکنان توپ او وارد دروازه میشود. من برای بازگشت خوب او خوشحالم. برای آنسو خوشحالیم او بازیکن متفاوتی است. ما مثل گذشته نیستیم ، توپ های زیادی از دست میدهیم و احساس خوبی نداریم. اما نکته مثبت این است که بازیکنان تسلیم نمیشوند. ما باید تجزیه و تحلیل کنیم در ماه نوامبر‌ چگونه بودیم و الان چگونه هستیم. باید خوشحال باشیم ما ده تیم برتر جدول را شکست دادیم و در بسیاری از لحظات واقعا خوب بازی کردیم.

لیگ قهرمانان
فعلا در لیگ قهرمانان اروپا هستیم. شرایط سختی را پشت سر گذشتیم. میدانم که نمیتوانیم یک فصل دیگر را بدون رقابت برای کسب جام قهرمانی تحمل کنیم و برای بهبودی وضعیت ورزشی و همچنین وضعیت اقتصادی تلاش خواهیم کرد. ما بارسلونا هستیم ، حضور در لیگ قهرمانان به عنوان یک هدف خوب نیست اما در نوامبر نهم جدول بودیم. اکنون بحث بهتر شدن و جنگیدن برای جام های فصل بعد است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала