Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

صلاح و انجام دوصدوپنجاهمین بازی برای لیورپول + عکس

© REUTERS / Phil NobleМохамед Салах во время матча между футбольными командами "Ливерпуль" и "Саутгемптон"
Мохамед Салах во время матча между футбольными командами Ливерпуль и Саутгемптон - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.05.2022
عضو شوید
محمد صلاح ملی پوش مصری با قرار گرفتن در ترکیب امشب سرخ‌ها مقابل تاتنهام به میدان رفته است.
به گزارش اسپوتنیک؛ محمد صلاح در روز شنبه به یک نقطه عطف شخصی رسید زیرا این بازیکن مصری برای دوصددو پنجاهمین بازی خود به عنوان بازیکن لیورپول وارد زمین شد.
این بازیکن 29 ساله در خط حمله در کنار سادیو مانه و لوئیز دیاز برای دیدار لیگ برتری امشب در ورزشگاه آنفیلد به میدان رفت و هنگامی که بازی شروع شود، او به 250 بازی برای باشگاه خواهد رسید، نقطه عطفی که او در پنج سال با قرمزها به پایان رساند.
از زمان پیوستن به سرخ‌ها با مبلغ 36.7 میلیون پوند (45 میلیون دلار) در تابستان 2017 از تیم سری آ آ اس رم مدعیست که این بازیکن مصری برای شاگردان یورگن کلوپ به یک ضربه فوری تبدیل شد و به آنها کمک کرد قهرمان لیگ قهرمانان، لیگ برتر، سوپر جام و باشگاه‌های جهان شوند.
در این فصل، او 22 بار دروازه خود را پیدا کرد تا در جدول بهترین گلزنان قرار بگیرد و سون هیونگ مین (19 گل) از تاتنهام و کریستیانو رونالدو از منچستریونایتد (18 گل) به ترتیب در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.
در مجموع، او 155 گل و 58 پاس گل از 249 بازی قبلی خود در تمامی رقابت‌ها برای سرخ‌ها به ثبت رسانده است.
با گلزنی مقابل منچستریونایتد و گل زدن به لوئیز دیاز، بار بهترین بازیکن سال آفریقا پس از مسعود اوزیل تنها دومین بازیکنی در تاریخ لیگ برتر شد که در دیدارهای خانگی و خارج از خانه مقابل شیاطین سرخ گلزنی کرده و پاس گل داده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала