راه اندازی کار زار لغو سخنرانی محب در مجمع آکسفورد

© Photo / NSCAfghanحمدالله محب، مشاور امنیت ملی افغانستان
حمدالله محب، مشاور امنیت ملی افغانستان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.05.2022
عضو شوید
برخی فعالان معترض کار و زاری را جهت لغو سخنرانی حمدالله محب مشاور پیشین امنیت ملی افغانستان در مجمع آکسفورد به راه انداخته اند.
به گزارش اسپوتنیک، قرار است حمدالله محب مشاور پیشین اشرف غنی در 11 می در مجمع آکسفورد که از قدیمی ترین مراکز فکری در ایالات متحده آمریکا است، سخنرانی کند؛ اما تاهنوز اطلاعاتی در مورد موضوع سخنرانی وی در وبسایت این مجمع انتشار نیافته است.
با نشر این خبر شماری از فعالان علیه سخنرانی مشاور پیشین امنیت ملی افغانستان در مجمع آکسفورد اعتراض نموده و کارزار لغو آن را به راه انداخته اند.
معترضان با راه اندازی این کارزار آنلاین برای لغو سخنرانی محب در مجمع آکسفورد، امضا جمع آوری کنند. در این کار و زار تا شب گذشته نزدیک به 2500 امضا جمع آوری شده بود.

نویسندگان طومار می‌گویند که "محب در کنار دیگر مقامات افغان از جمله رئیس جمهور پیشین، از افغانستان به طور شرم آوری فرار کردند و راه را برای بازگشت یک گروه تروریستی بی رحم و شناخته شده به قدرت باز کردند."

آنها اعتقاد دارند که حمدالله محب با این سخنرانی در محافل با اعتبار بین المللی به جای پوزش خواستن از مردم، عملکرد خود را توجیه می‌کند و از این مجمع خواسته اند که این فرصت را به او ندهد.

مجمع آکسفورد یک انجمن باپرستیژ فکری و دانشگاهی است که از چهره‌های شاخص و سرشناس در حوزه‌های مختلف برای سخنرانی و مباحثه دعوت می‌کند
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала