Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ژاوی: پول دلیل پیوستن "هالند" به سیتی است

© AP Photo / Manu Fernandezژاوی هرناندز تشافي هرنانديز
ژاوی هرناندز   تشافي هرنانديز - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.05.2022
عضو شوید
ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا در نشست خبری قبل از مصاف با سلتاویگو در نیوکمپ، در مورد توافق هالند با سیتی صحبت کرد و اظهار داشت که ستاره نروژی به خاطر پول سیتی را انتخاب کرده‌‌است.
به گزارش اسپوتنیک، بامداد چهارشنبه بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ و در چهارچوب هفته بیست‌وششم رقابت‌های لالیگا، به مصاف سلتاویگو خواهد رفت و کار دشواری برابر این تیم یازدهم جدول دارد.
ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا، ساعتی قبل در نشست خبری قبل از برگزاری این دیدار حاضر شد و در مورد این بازی و برخی موارد دیگر صحبت کرد.
او در مورد بازی فردا گفت:" این یک آزمون خوب برای ما است. ما به هدف لیگ قهرمانان مان رسیده‌ایم و هنوز در رتبه دوم هستیم. سلتا تیم خوبی است و روحیه تهاجمی خوبی دارد. آن‌ها به هدف خود رسیده و بدون فشار برای این بازی آماده هستند. آن‌ها بازیکنانی با توانای‌های بالای دارند و می‌توانند بر بازی مسلط باشند. باید به پیشرفت خود ما ادامه دهیم."
سرمربی بارسا در مورد از دست دادن توپ در جریان بازی‌ها گفت:" نسبت به حفظ توپ باید مسئولیت‌پذیرتر باشیم و نباید آنقدر توپ را از دست بدهیم. خوب پرس می‌کنیم ولی اشتباهات و خطاهای غیر ضروری داریم که باید از آن‌ها خودداری کنیم."
هرناندز در مورد فعالیت باشگاه در نقل و انتقالات گفت:" بررسی‌های لازم را انجام داده‌ایم و می‌دانیم که چه می‌خواهیم و درحال کار روی آن‌ها هستیم. بعضی بازیکنان باید بروند تا دیگران به تیم بیایند. امروز یکی از سخت‌ترین شرایط تاریخ باشگاه است ولی باید خود را برای فصل بعدی تقویت کنیم."
وی در مورد درخشش فاتی گفت:" او خیلی خوب است و خوشحالم او را این‌طور می‌بینم. هرچند برای 90 دقیقه هنوز آماده نیست ولی بزودی شرایط را بدست خواهد آورد."
ژاوی در مورد پیوستن هالندی و ناکامی بارسا در جذب وی با وجود مذاکرات در شهر مونیخ گفت:" هنوز رسمی نشده ولی باید قبول کرد که شرایط اقتصادی ما اجازه جذب او را نمی‌دهد. می‌دانم وقتی رسمی شود نیز از من همین سوال مطرح خواهد شد. نمی‌توانم دروغ بگویم. چه کسی می‌تواند جذب او را رد کند؟ من بارها در مونیخ بوده‌ام ولی نه برای مذاکره با هالند. اگر در نهایت انتقال او رسمی شود تنها به خاطر پول بوده است. قصد بی احترامی به هیچ باشگاهی را ندارم."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала