Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کلوپ پاسخ کنایه گواردیولا را داد

© REUTERS / Carl RecineЮрген Клопп во время матча между футбольными командами "Ливерпуль" и "Саутгемптон"
Юрген Клопп во время матча между футбольными командами Ливерпуль и Саутгемптон - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.05.2022
عضو شوید
یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در پاسخ به این صحبت گواردیولا که گفته بود همه در انگلیس از لیورپول حمایت می‌کنند، گفت که همتای اسپانیایی وی شکست برابر رئال را هنوز هضم و قبول نکرده‌است.
به گزارش اسپوتنیک، یک شنبه شب منچسترسیتی با پیروزی پرگل 0-5 مقابل نیوکاسل، فاصله خود را لیورپول رده دومی که شنبه شب برابر تاتنهام با نتیجه 1-1 متوقف شده بود، به 3 امتیاز افزایش داد تا راه دفاع از عنوان قهرمانی صاف‌تر شود.
گواردیولا قبل از این بازی گفت که رسانه‌ها و اکثر هواداران فوتبال در انگلیس، از لیورپول حمایت می‌کنند و دوست‌دارند تا آن‌ها قهرمان لیگ برتر شوند.
یورگن کلوپ سرمربی لیورپول، در نشست خبری قبل از مصاف با استون ویلا، پاسخ همتای اسپانیایی خود را داد و مدعی شد که پپ هنوز شکست برابر رئال مادرید و حذف از لیگ قهرمانان اروپا را هضم نکرده‌است.
او گفت:" من نمی‌دانم که آیا تمام کشور از ما حمایت می‌کنند یا نه. شاید او بیشتر از من می‌داند. این احساس درست نیست اما شاید پپ بیشتر از من می‌داند. افراد زیادی می‌خواهند ما برنده لیگ شویم اما حتی همین‌جا نیز تنها 50 درصد حامی این اتفاق هستند. به‌عنوان یک مربی بعد از هر دیدار، به ‌شدت تحت تاثیر شرایط بازی هستم. انتقادم از تاتنهام بعد از بازی‌ با ما چیزی بود که نباید می‌گفتم. فقط احساس من در آن لحظه بود. نمی‌دانم پپ بعد از حذف از لیگ قهرمانان چه حالی داشت ولی مطمئنم هضم و قبول آن کار سختی بود. لیورپول به فینال رفت. ما مقابل ویارئال بازی کردیم و آنها با رئال مادرید بازی داشتند. ایده‌ای در مورد این که کل کشور حامی ما هستند؛ ندارم."
این در حالی‌ست که تیم گواردیولا در فاصله سه هفته تا پایان رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلستان، سه امتیاز بیشتر از لیورپول دارد و سیتیزن‌ها بیش از هر زمانی در آستانه قهرمانی لیگ برتر انگلیس قرار دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала