Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادامۀ بدشانسی‌های مسی؛ رکورد عجیب لئو در پی‌اس‌جی

© REUTERS / BENOIT TESSIERStade de Reims v Paris St Germain - Stade Auguste-Delaune, Reims, France - August 29, 2021 Paris St Germain's Lionel Messi with Idrissa Gueye
Stade de Reims v Paris St Germain - Stade Auguste-Delaune, Reims, France - August 29, 2021 Paris St Germain's Lionel Messi with Idrissa Gueye - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.05.2022
عضو شوید
فوق ستاره آرجنتینی، در پاری‌‌سن‌جرمن جرمن در بازی شب گذشته برابر تروا نیز ادامه پیدا کرد.
به گزارش اسپوتنیک، در جریان تساوی 2-2 پاری‌سن‌جرمن مقابل تروا در هفته 36 لیگ1 فرانسه 2021/22، لیونل مسی از ابتدای بازی در زمین حضور داشت اما موفق به گلزنی نشد.
در همین رابطه، نشریه اسپورت کاتالونیا امروز در گزارشی به رکورد عجیب مسی به همراه پاری‌سن‌جرمن در اروپا پرداخت. طبق این گزارش، مسی به تیرک زن‌ترین بازیکن فوتبال این فصل در 5 لیگ معتبر اروپا تبدیل شد.
به طوری که این بازیکن در فصل جاری 10 بار شوت هایش به تیرک دروازه حریفان خورده است و این درحالی است که هیچ بازیکنی به اندازه او شوت هایش به تیرک دروازه برخورد نکرده است.
مسی در فصل جاری 2 بار هم در لیگ قهرمانان اروپا، تیرک دروازه حریفان را هدف گرفته تا مجموعاً 12 شوت به تیرک به نام او ثبت شود.
دارنده 7 توپ طلای بهترین بازیکن جهان یک سال دیگر با پاری‌سن‌جرمن قرارداد دارد و به نظر می رسد این اعجوبه فوتبال قصد دارد تا پایان قراردادش در پاریس بماند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала