Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انصراف "آلکاراز" و "اوساکا" از مسابقات آزاد ایتالیا

CC0 / / Une raquette de tennis
Une raquette de tennis  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.05.2022
عضو شوید
کارلوس آلکاراز و نائومی اوساکا، به دلیل مصدومیت‌هایی که داشتند از رقابت‌های آزاد ایتالیا انصراف دادند و در این مسابقات غایب خواهد بود.
به گزارش اسپوتنیک، کارلوس آلکاراز پس از قهرمانی در مسابقات آزاد مادرید، روز دوشنبه به دلیل آسیب دیدگی مچ پای راست از مسابقات آزاد ایتالیا کنار رفت.
این نوجوان اسپانیایی رافائل نادال و نواک جوکوویچ را پشت سر هم در مادرید شکست داد، سپس الکساندر زورف را در فینال روز یکشنبه شکست داد و چهارمین عنوان قهرمانی سال خود را در زادگاهش به دست آورد.
آلکاراز 19 ساله در جریان پیروزی مقابل نادال در مرحله یک چهارم نهایی از ناحیه مچ پا آسیب دید و با این وجود تا پایان رقابت‌های آزاد مادرید ادامه داد و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.
آلکارازدلیل انصراف خود را آمادگی برای اولین قهرمانی گرند اسلم خود در مسابقات آزاد فرانسه که کمتر از دو هفته دیگر آغاز می شود، اعلام کرده است.
همچنان نائومی اوساکا تنیس‌باز جاپانی به دلیل مصدومیت آشیل چپ در این مسابقات حضور نخواهد داشت و هنوز آماده بازگشت به میادین نیست.
نائومی نیز در مسابقات آزاد مادرید و در پیروزی خودش در دور اول برابر آناستازیا پوتاپووا مصدوم شد و مشخص نیست که چه زمانی بهبود خواهد یافت.
مسئولان برگزاری رقابت‌های آزاد رُم اعلام کرده‌اند که جایگاه آلکاراز در قرعه کشی این رقابت‌ها توسط امیل روسووووری، بازیکن فنلاندی، پُر خواهد شد وهمچنان نوریا پاریزاس دیاز جایگزین نائومی می‌شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала