Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سفر ناگهانی امباپه به مادرید؛ کلیان رئالی می‌شود؟

© AP Photo / Joan Monfortکیلیان امباپه PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16.
کیلیان امباپه    PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.05.2022
عضو شوید
کلیان امباپه ستاره فرانسوی پاریسن‌جرمن با اشرف حکیمی به شهر مادرید سفر کرده و این موضوع شایعات پیوستن وی به رئال مادرید را تقویت بخشیده است.
به گزارش اسپوتنیک، در حالی که کمتر از دو ماه به پایان کلیان امباپه با پاریسن‌جرمن باقی مانده است و این بازیکن در روزهای آینده در مورد آینده‌اش تصمیم گیری خواهد کرد، حضور او در مادرید پایتخت اسپانیا باعث شده شایعات در مورد پیوستن او به رئال مادرید قوت گیرد.
براساس گزارش کوپه، امباپه قبل از اتخاذ تصمیم نهایی می‌خواهد تا تمام جوانب را بسنجد و پس از آن بهترین تصمیم ممکن را بگیرد.
طبق این گزارش، اشرف حکیمی مدافع راست و مراکشی که تجربه بازی در رئال مادرید را دارد و در حال حاضر در کنار امباپه در پی‌اس‌جی بازی می‌کند، وی را در این سفر همراهی کرده‌است.
مارکا نیز در این مورد خبرهایی منتشر کرده و می‌گوید که رئال مطمئن است که می تواند این بازیکن را به خدمت بگیرد و از سویی پی‌اس‌جی نیز از تلاش دست نمی‌کشد.
این در حالی‌ست که اخیرا مادر و برادر امباپه به دوحه سفر کرده بودند تا با مدیران پی‌اس‌جی ملاقات کنند و از برنامه‌های این باشگاه برای آینده کلیان آگاهی حاصل کنند.
در فرانسه باورها به این است که کلیان امباپه قراردادش را برای دو سال و یک سال اختیار تمدید خواهد کرد و سالانه 50 میلیون یورو دستمزد و همچنان 100 میلیون یورو پاداش دریافت خواهد کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала