Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فرمول یک؛ "مکس ورستپن" فاتح گرندپری میامی شد

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر Max Verstappen مکس ورشتاپن Автоспорт. Формула 1. Гран-при России. Гонка
Max Verstappen   مکس ورشتاپن  Автоспорт. Формула 1. Гран-при России. Гонка - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.05.2022
عضو شوید
راننده هالندی تیم ردبول با ثبت زمان بهتری نسبت به سایر رقبا، فاتح پنجمین گرندپری فرمول یک فصل شد.
به گزارش اسپوتنیک، گرندپری میامی از ساعت 01:00 بامداد روز دوشنبه در پیست میامی آغاز شد و در پایان این مکس ورستپن از ردبول بود که با عملکرد فوق العاده خود توانست عنوان قهرمانی را کسب کند.
در پایان 57 دور این مسابقه این مکس فرستاپن راننده هلندی تیم فرمول یک بود که موفق شد با ثبت زمات یک ساعت و 34 دقیقه و 24 ثانیه زودترر از سایر رقبا از خط پایان بگذرد و فاتح گرندپری میامی شود.
شارل لکرک از تیم فراری نیز با اختلاف 3.786 ثانیه نسبت به فرستاپن دوم شد و کارلوس ساینس هم‌تیمی او هم با اختلاف 8.229 ثانیه نسبت به نفر اول، در رتبه سوم به کار خود پایان داد.
لوئیس همیلتون از تیم مرسدس هم با اختلاف 21.582 ثانیه نسبت به فرستاپن در رتبه ششم قرار گرفت.
پنج راننده از جمله سباستین فتل از تیم استون‌ مارتین آرامکو مرسدس از خط پایان نگذشتند و میک شوماخر پسر مایکل شوماخر افسانه‌ای هم از تیم هاس فراری با 73.305 ثانیه اختلاف نسبت به نفر اول در رده پانزدهم به کار خود پایان داد.
افراد معروف بسیاری در گرندپری میامی حاضر شدند و این مسابقه را از نزدیک تماشا کردند. این میان، قاب فوق العاده ای متشکل از تام بریدی، مایکل جردن و دیوید بکام خلق شد که در کنار لوییس همیلتن قرار گرفتند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала