Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تقویت رقیب اصلی افغانستان در انتخابی جام ملت‌های آسیا؛ بازگشت کاپیتان هند پس مصدومیت طولانی

© AFFتیم ملی فوتبال افغانستان
تیم ملی فوتبال افغانستان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.05.2022
عضو شوید
سونیل چتری کاپیتان 37 سالۀ تیم ملی فوتبال هندوستان، پس از 6 ماه به میادین بازخواهد گشت و می‌تواند کشورش را در رقابت‌های انتخابی جام ملت‌های آسیا همراهی کند.
به گزارش اسپوتنیک، رقابت‌های انتخابی جام ملت‌های آسیا، در ماه جون سال جاری میلادی برگزار خواهد شد و شهر کلکته کشور هندوستان، میزبان گروه D که در آن‌ افغانستان، هند، کامبودیا و هنک کنگ حضور دارند، خواهد بود.
از تیم هندوستان به عنوان رقیب اصلی افغانستان در این رقابت‌ها یاد می‌شود و شیران خراسان برای راه‌یافتن به جام ملت‌های آسیا، ضمن کسب برتری بر کمبودیا و هنگ کانگ، باید برابر میزبان نیز نتیجۀ مطلوب کسب کند.
به نظر می‌رسید که سونیل چتری کاپیتان 37 سالۀ تیم ملی فوتبال هندوستان، در این رقابت‌ها حضور نداشته باشد، اما وی در آستانۀ برگزاری این بازی‌ها، از مصدومیت رهایی یافته و می‌تواند تیم ملی کشورش را همراهی کند.
بازگشت چتری را به میادین، ایگور استیماچ سرمربی کروات هندوستان در یک نشست خبری تایید کرد و اظهار داشت که وی "نیرو و قدرت اصلی" تیم خواهد بود.
استیماچ در پاسخ به این سوال که چتری تا چه زمانی می تواند دوران حرفه ای خود را طولانی کند، گفت: "سونیل هنوز اینجاست، او هنوز در فرم عالی است. ما از او در بازی‌ها برابر بحرین و بلاروس استفاده نکردیم زیرا او به زمان نیاز داشت تا از مشکلات جزئی‌ای که در دو سال گذشته با آن روبرو بود، بهبود یابد. او هر روز در زمین تمرین است و هنوز هم در این مرحله، او نیرو و قدرت اصلی تیم ملی هند در خط حمله خواهد بود."
این نشان می‌دهد که چتری آماده بازی است و قطعا در رقابت‌های انتخابی جام ملت‌های آسیا برابر تیم ملی فوتبال افغانستان به میدان خواهد رفت.
تیم ملی فوتبال افغانستان، در تاریخ‌های 8، 11 و 15 ماه جون، به مصاف تیم های هنگ کنگ، هند و کمبودیا خواهد رفت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала