Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تیم کلوپ در حال از هم پاشیدن؛ بن‌بست در تمدید قرارداد با سه فوق ستاره+عکس

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر لیورپول
لیورپول - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.05.2022
عضو شوید
باشگاه لیورپول در شرایط دشواری قرار گرفته و بعید به نظر می‌رسد با صلاح، مانه و فیرمینو تمدید قرارداد کند.
به گزارش اسپوتنیک، باشگاه لیورپول و به خصوص یورگن کلوپ سرمربی این تیم مشتاق به حفظ سادیو مانه، مهاجم ملی پوش سنگالی است که وارد آخرین سال قراردادش می‌شود، اما هیچ بحث قابل توجهی در مورد تمدید قرارداد و اقامت او در این تیم صورت نگرفته است.
مانند مانه، صلاح و فیرمینو نیز به 12 ماه پایانی قرارداد فعلی خود نزدیک می‌شوند و به نظر می‌رسد حفظ هر سه بازیکن برای این باشگاه بسیار دشوار است. بر اساس گزارش Goal، لیورپول می‌داند که باید ساختار دستمزد فعلی خود را برای حفظ این بازیکنان بشکند و دستمزد آن‌ها را افزایش دهد، در غیر آن قادر به حفظ آن‌ها نخواهد.
این گزارش همچنین حاکی از آن است که حقوق این سه ستاره با توجه به دستاوردها و عملکرد آن‌ها در طول سال‌های حضورشان در این باشگاه منطقی است اما تفاوت میان درخواست بازیکنان و مبلغ قابل پرداخت توسط باشگاه بسیار زیاد است.
از سویی هم لیورپول در چند ماه آخر چند بازیکن جذب کرده و به نظر می‌رسد که خودش را برای جدایی هرسه بازیکن آماده می‌سازد. ورود دیاز در جنوری به عنوان نشانه‌ای تلقی می‌شود که سرخ‌ها برای روزهای پس از مانه برنامه‌ریزی می‌کند و همچنین جذب فابیو کاروالیو از فولام بیانگر این است که وی جانشین صلاح خواهد شد و دیوگو ژوتا که از قبل جانشین فابینو در این تیم شده است.
به نقل از موندو دپورتیوو، گفته می شود که مانه و صلاح جذب ایده بازی در لالیگا شده اند و اگر به آن‌ها اجازه داده شود در تابستان لیورپول را ترک خواهند کرد. هر دو ستاره به این باور اند که برای کسب توپ طلا در بارسلونا و رئال مادرید شانس بیشتری نسبت به تیم فعلی خود خواهند داشت.
همه چیز نشان می‌دهد که لیورپول آمادۀ پذیرفتن درخواست‌های بازیکنان نیست و در تابستان برای فروش آن‌ها اقدام خواهد کرد تا جلو جدایی رایگان آن‌ها را بگیرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала