Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نمایش درخشان گجرات با خان افغانستان در جدال صدرنشین‌های لیگ + عکس

© Photo / راشدخان آرمان ستاره کریکت افغانستانراشدخان آرمان ستاره کریکت افغانستان
راشدخان آرمان ستاره کریکت افغانستان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.05.2022
عضو شوید
تیم کریکت گجرات تایتانز با نمایش درخشان و زیبای کینگ افغانستان به برتری فوق العاده دست یافت.
به گزارش اسپوتنیک؛ در 57مین بازی از رقابت‌های لیگ برتر کریکت هندوستان یا IPL 2022 امشب تیم کریکت گجرات تایتانز برابر حریف‌اش لکنهو سوپر جینتس با تفاوت 62 رنز به پیروزی رسید.
در این بازی که تیم گجرات ابتدا توپ زنی کرد و طی 20 آور 145 دوش را هدف تعیین کرد که شُبمان گیل 63، دیوید میلر 26 و رائول تاواتیا 22 دوش انجام دادند در حالی‌که در بخش توپ اندازی آویش خان 2، جسون هولدر و محسن خان هر کدام یک یک ویکت گرفتند.
در ادامه تیم گجرات که در ترکیب‌اش سه ستاره تیم ملی کریکت افغانستان را در ترکیب دارد به توپ زنی پرداخت و توانست که ضمن حفظ نتیجه، به برتری برسد.
در حالی‌که تنها دیپاک هودا می‌رفت عملکردی بهتری داشته باشد، اما در بخش توپ اندازی راشدخان آرمان شب فوق العاده را سپری کرد و توانست 4 ویکت مهم و ارزشمند را کسب کند. او توانست ویکت پاندیا، هولدر، هودا و آویش خان 4 بازیکن کلیدی حریف را بگیرد و اصلی‌ترین شانس پیروزی تیم‌اش باشد.
با برتری امشب تیم گجرات 18 امتیاز از 12 بازی (9 برتری، 3 شکست و 0 تساوی) صدر جدول را در اختیار گرفته در حالی‌که لکنهو سوپر جینتس با 16 امتیاز از 12 دیدار (8 برتری، 4 شکست و 0 مساوی) کسب کرده و در رده دوم قرار گرفته است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала